SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół

W maju br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, za to spore ich spadki zanotowały  „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost)  były w maju aż o 46 proc. wyższe niż przed rokiem. „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił na reklamach więcej o 16 proc., „Viva!” (Edipresse Polska) - o 16,9 proc., a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 17 proc. Nieznaczne wzrosty zanotowały „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 3,2 proc., oraz „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 2,8 proc.

>>> „Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc. W dół „Przekrój” i „Wprost”

Z drugiej strony przychody reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku aż o 30,2 proc., „Claudii” (G+J Polska) - o 24,2 proc., a „Party” (Edipresse Polska) - o 17,7 proc. Natomiast „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) zarobił o 1,3 proc. mniej.

>>> „Party” liderem, ale traci. „Gala” najbardziej na plusie 

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  V.2012 V.2011
Newsweek Polska 15 534 652 zł 13 395 570 zł
Wprost 12 434 593 zł 8 518 700 zł
Twój Styl 10 234 778 zł 10 368 802 zł
Tele Tydzień 8 212 595 zł 11 774 211 zł
Viva! 8 138 024 zł 6 961 014 zł
Polityka 7 375 300 zł 6 302 172 zł
Party 6 134 154 zł 7 454 496 zł
Świat Kobiety 5 054 116 zł 4 898 080 zł
Claudia 5 048 185 zł 6 663 247 zł
Przyjaciółka 4 850 439 zł 4 716 004 zł
monitorowane tytuły razem 262 197 957 zł 257 028 191 zł

Dołącz do dyskusji: Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl