Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom
Wyniki ostatnich badań Knowledge Storm mogą wprawić w pewne zakłopotanie zarówno marketingowców, jak i ich klientów. Według tych pierwszych, wychodzą oni naprzeciw potencjalnym klientom, inicjując kontakt, ci drudzy natomiast uważają odwrotnie.
Według raportu "Łączność poprzez treść" - 42% marketingowców twierdzi, że "zawsze" podtrzymują telefonicznie zainicjowany kontakt z potencjalnym klientem, 24% że "zawsze" nawiązują kontakty handlowe. Tymczasem 23% badanych klientów twierdzi, że "nigdy" nie odebrało następnego telefonu w pierwszym przypadku, a do 24% "nigdy" nie dzwoniono w drugim przypadku .
Część winy za rozbieżność wyników spoczywa zapewne na
handlowcach, którzy twierdzą, że nie zawsze podają swoje aktualne
"namiary" rejestrując się na stronach internetowych lub szukając
konkretnego produktu (35%).
Zmiana tego stanu rzeczy wymaga od marketingowców większego
zaangażowania. Ponad 70% klientów przyznało, że częstszy kontakt
mógłby zmienić ich stosunek do oferowanego produktu.
Dołącz do dyskusji: Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom