SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Frączek dyrektorką artystyczną Papaya Originals

Marta Frączek została dyrektorką artystyczną projektu Papaya Originals - cyklu oryginalnych treści filmowych studia produkcyjnego Papaya Films. Do zespołu Papaya dołączyły też Magda Ignatowicz i Pela Kujda.

Marta Frączek, Magda Ignatowicz, Pela Kujda Marta Frączek, Magda Ignatowicz, Pela Kujda

Marta Frączek będzie wspierać kreatywnie zarówno rozwój projektu jak i poszczególnych, oryginalnych treści. Będzie również odpowiedzialna za nadzór artystyczny w Papaya.Rocks oraz Papaya Young Directors, raportując bezpośrednio do Mariusza Urbańczyka, chief operating officera Papaya Films.

Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 r. Jako dyrektorka kreatywna pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi oraz ostatnio newonce.media. Jest też autorką scenariuszy do krótkich form filmowych, tworzy teledyski.

Papaya Originals to nowy projekt studia produkcyjnego Papaya Films, w ramach którego powstaje cykl mini-serii, seriali, filmów dokumentalnych oraz content'u wertykalnego w nurcie "coming-of-age". Pierwszym realizowanym projektem jest debiut fabularny Jana Dybusa, ze zdjęciami Anny Rzepki pod tytułem „Wilk". Premiera we wrześniu tego roku.

Magda Ignatowicz i Pela Kujda w Papaya Films

Do zespołu produkcyjnego, kierowanego przez Iwonę Mnich, jako production supervisor dołącza Pela Kujda. Kujda zajmie się realizacją kampanii komunikacyjnych wszystkich inicjatyw Papaya oraz projektami niskobudżetowymi.

Kujda pokieruje zespołem content creatorów i producentów z zespołów Papaya Films oraz Papaya Young Directors. Kujda zaczynała w OTO Film jako asystentka i koordynatorka. Jako freelancerka realizowała teledyski, po czym związała się z high& i jako producentka pracowała dla marek Puma, Zalando, PizzaHut i Hennesy, zarówno w formacie video jak i foto.

Magda Ignatowicz jako head of business development wesprze zespoły Papaya.Rocks oraz Papaya Young Directors. Zajmie się komercjalizacją projektów edukacyjnych oraz akcjami specjalnymi.

Magda Ignatowicz przez ostatnie 8 lat związana była z Ringier Axel Springer Polska, najpierw z Onet Lifestyle, a potem Ofeminin i Noizz, gdzie współtworzyła takie kampanie jak #NieCzekam107Lat czy "Tu Pijesz Bez Słomki". Ignatowicz w strukturze Papaya Films będzie raportować do COO firmy - Mariusza Urbańczyka.

Dołącz do dyskusji: Marta Frączek dyrektorką artystyczną Papaya Originals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl