SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald’s reklamuje frytki za 2 zł (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamująca małe frytki dostępne w restauracjach McDonald’s w cenie 2 zł. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, 24/7 PR i 24/7 Digital.

Promocja, w ramach której małe frytki kosztują 2 zł, obowiązuje w McDonald’s zarówno w ofercie śniadaniowej, jak i klasycznej. Reklamujący to 15-sekundowy spot zabawnie pokazuje, że lepiej 2 zł wydać na frytki niż na akupunkturę.

Reklama jest emitowana m.in w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach z pakietów Discovery i Atmedia, a akcja obejmuje też same restauracje McDonald’s (materiały POP) oraz internet (fanpage McDonald’s na Facebooku).

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, działania public relations prowadzi agencja 24/7 PR, a działania w social media - agencja 24/7 Digital.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s reklamuje frytki za 2 zł (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
jutro ide i kupie i zobacze jak smakuja
czy to jest klade krazek na lade ,biore i wychodze ?
nie musze liczyc groszy 99 i czekac na reszte ?
no i mala porcja,nie bede na sile wciskal
0 0
odpowiedź
User
olo
bylem,kupilem,zjadlem
mala przekaska na zakupach
w sam raz
0 0
odpowiedź