SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MEC będzie musiał bronić obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej

Dom mediowy MEC będzie bronił w przetargu obsługi budżetu mediowego Kompanii Piwowarskiej, do której należą takie piwne marki jak Żubr, Tyskie, Wojak. Dotychczasowa umowa wygasa z końcem bieżącego roku finansowego.

Wkrótce ma ruszyć przetarg na planowanie i zakup mediów dla Kompanii Piwowarskiej. Plany takie ma SAB Miller Europe, właściciel KP, który szykuje się do regionalnego przeglądu usług planowania i zakupu mediów. Marketer ten już rozesłał zaproszenia do wybranych agencji i domów mediowych.

Dokładny termin wyboru zwycięskiej agencji mediowej nie został podany. Bieżący rok finansowy zakończy się w marcu 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: MEC będzie musiał bronić obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl