SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Metro” reklamuje się „z widokiem na młodych”

Pod hasłem „Z widokiem na młodych” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa dziennika „Metro”. Akcja jest prowadzona w mediach Agory.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa „Metra” ma podkreślać, że gazeta ta jest kierowana przede wszystkim do osób młodych, dlatego koncentruje się na sprawach szczególnie dla nich istotnych. Akcja pod hasłem „Z widokiem na młodych” obejmuje radio (rozgłośnie Agory), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), internet (Gazeta.pl) oraz outdoor (nośniki AMS).


Kampanię przygotował dział promocji „Metra”.

Dołącz do dyskusji: „Metro” reklamuje się „z widokiem na młodych”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl