SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mężczyźni zakupowymi samotnikami

Mężczyźni zakupy wolą robić w samotności. Tylko 13,1% z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Mężczyźni na zakupy zwykle wybierają się z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (31,7% z nich) czy promocji (44%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%).

Podczas wizyty w centrum handlowym mężczyźni chcieliby również skorzystać ze strefy do pracy (wygodne miejsce do siedzenia, gniazdko elektryczne etc. - 20%). Często korzystają również z bezpłatnego internetu. Im młodsza grupa mężczyzn, tym oczekiwania dotyczące dostępu do technologii są większe.

 

Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Atrium Poland Real Estate Management i agencji doradczej JLL, techniką CAWI, wśród osób będących regularnymi klientami centrów handlowych w Polsce. Zebrano ponad 2000 wywiadów w całej Polsce, przy czym nałożono kwoty na wiek, płeć i wielkość miejscowości zamieszkania, odpowiadające rozkładowi tych cech w populacji.


 

Dołącz do dyskusji: Mężczyźni zakupowymi samotnikami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl