SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięcznik „Grazia” ze sprzedażą na poziomie 70 tys. egz.

Pierwszy numer magazynu „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) w formule miesięcznika sprzedał się w liczbie ok. 70 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Wydanie ukazało się 14 maja br.

Sprzedaż na poziomie ok. 70 tys. egz. oznacza, że w kioskach rozeszła się połowa ze 140 tys. nakładu czerwcowego numeru miesięcznika. - To zadowalający nas wynik - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Grupie Bauer.

Z danych ZKDP wynika, że „Grazia” jako dwutygodnik w okresie od stycznia br. do kwietnia br. notowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie niewiele większym, bo wynoszącym 75 038 egz.  A kosztowała wówczas 2,99 zł, podczas gdy w formule miesięcznika jej cena to 4,50 zł.

W pierwszych czterech miesiącach br. spośród miesięczników luksusowych dla kobiet najbardziej zbliżoną do czerwcowego wyniku „Grazii” średnią sprzedaż ogółem zanotowały „Pani” (Wydawnictwo Bauer; 71 325 egz.) oraz „Uroda Życia” (Edipresse Polska; 68 231 egz.).

„Grazia” zmieniła się z dwutygodnika w miesięcznik, bo wydawca uznał, że po zmianie formuły pisma na bardziej luksusową, tytuł powinien ukazywać się w częstotliwości typowej dla magazynów z segmentu luksusowego. Odświeżona „Grazia” liczy o ok. 90 stron więcej niż wcześniej i składa się z reportaży, wywiadów i felietonów oraz treści lifestylowych (moda, uroda, wnętrza, kuchnia - więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Grazia” ze sprzedażą na poziomie 70 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl