SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzież oczekuje od operatów komórkowych specjalnej oferty

Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programu badawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencji młodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej.

Ostatnie przeprowadzone badanie, skoncentrowane na poznaniu sposobu, w jaki młodzież korzysta z usług muzycznych w swoich telefonach i czy jest gotowa do nabywania treści przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, ujawniło jednocześnie potrzebę uproszczenia i ujednolicenia procesu ich kupowania.

Młodzież wychowała się w erze Internetu, gdzie marka, np. nazwa ulubionego zespołu muzycznego i treści, są silnie ze sobą związane. Chciałaby, aby przekaz marketingowy oraz sposób kupowania dostępny w telefonach komórkowych, był zbliżony do tego, w jaki sposób robi ona zakupy w centrach handlowych i on-line. "Młodzież jest bardzo aktywna w Internecie i liczy, że te same możliwości, co w sieci, będzie także miała w swoich telefonach" powiedziała Linda Barbaee. "Dotyczy to całego procesu od fazy wyszukania interesujących treści po jej zakup".

Zdaniem członków Worldwide Lab, oczekiwania te są zdumiewająco różne od funkcji dostępnych w ich telefonach komórkowych:

- Robienie zakupów przez telefon komórkowy jest obecnie trudne dla młodzieży, zwłaszcza w porównaniu do oferty centrów handlowych czy nabywania towarów z wykorzystaniem komputera i Internetu.
- Młode osoby chcą, aby mobilne zakupy były intuicyjne, łatwe i przyjemne - zbliżone do korzystania z telewizji i komputera, a dostępne treści powinny być kompatybilne ze wszystkimi typami urządzeń mobilnych.
- Młodzież oczekuje, że powinna być adresatem przekazu marketingowego, w tym spersonalizowanych reklam i kampanii wizerunkowych, które oferują jej możliwość zdobycia odpowiednich treści na ich telefony.
- Abonenci są zdziwieni, że poszczególne marki nie są związane w ścisły sposób z różnymi rodzajami treści i, że nie dostają reklamy na swoje telefony, ponieważ przyzwyczaili się do jej obecności w Internecie, centrach handlowych czy w telewizji.

"Operatorzy telefonii szukają najlepszej drogi oferowania mobilnej treści, uczynienia całego procesu najatrakcyjniejszym i zrozumienia, czego oczekują użytkownicy telefonów komórkowych, co jest szczególnie trudne w skierowaniu oferty do młodej części populacji. World Lab daje Alcatelowi-Lucentowi bezpośredni wgląd w zachowania i oczekiwania młodzieży, która jest nie tylko entuzjastycznym użytkownikiem telefonów komórkowych, ale i grupą osób najbardziej zainteresowaną zakupem tych treści" - powiedziała June Bower, Vice President of Customer and Entertainment Marketing w Alcatelu-Lucencie. "Wyniki przekładają się na realne możliwości. Młodzież chce otrzymywać specjalne oferty i używać własnego telefonu komórkowego do robienia zakupów, jeśli wiąże się to z tym, że dostaje informacje o towarach i możliwość zakupu tych, którymi jest zainteresowana."

Dołącz do dyskusji: Młodzież oczekuje od operatów komórkowych specjalnej oferty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl