SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilne reklamy docierają do studentów

Mobilni marketerzy nie muszą się martwić czy amerykańscy studenci mają możliwość odbierania przesyłanych przez nich wiadomości.

Wynika to z faktu, że aż 90 procent studentów z USA posiada telefony komórkowe - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone w sierpniu bieżącego roku przez Harris Interactive na zlecenie firmy Alloy Media + Marketing.

70 procent respondentów z tej grupy stwierdziło też, że wysyła i odbiera za pomocą swoich urządzeń wiadomości tekstowe.

Czynność ta jest wśród studentów zza oceanu coraz popularniejsza, co potwierdza z kolei badanie przeprowadzone w maju bieżącego roku przez Youth Trends. 72 procent respondentów stwierdziło wówczas, że w porównaniu z ubiegłym rokiem częściej komunikuje się ze znajomymi za pomocą wiadomości tekstowych. Tylko 6 procent badanych robi to rzadziej, a 21 procent tak samo często jak przed rokiem.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy docierają do studentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl