SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Motor” ucieka “Auto światowi”, “Auto-Moto” z największym wzrostem

Liderem sprzedaży wśród magazynów motoryzacyjnych był w listopadzie ub.r.“Motor”, który zwiększył swoją przewagą nad konkurencyjnym “Auto Światem”. Najwięcej zyskał miesięcznik 'Auto-Moto”, zaś stracił - “Auto Świat Poradnik”.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Motor” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2011 roku wzrosła o 3,93 proc. względem listopada 2010 roku i wyniosła 107 962 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Drugi w kolejności „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę w wysokości 8,95 proc. i jego wynik spadł już do 86 589 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. spadła o 4,32 proc. i wyniosła 53 296 egz. Magazyn ten jednak obecnie kosztuje 6,90 zł, podczas gdy rok temu - 4,90 zł (wydawany był wtedy przez Burdę).

Drugim najchętniej kupowanym w 11. miesiącu ub.r. miesięcznikiem było „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 46 945 egz. Magazyn ten zanotował wzrost sprzedaży o 26,72 proc., największy w rankingu.

Najwięcej stracił zaś “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który zajął trzecie miejsce wśród miesięczników. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 23,37 proc.  do 37 761 egz.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor 107 962 103 880
Auto Świat 86 589 95 096
Miesięczniki
Top Gear 53 296 55 703
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46 945 37 045
Auto Świat Poradnik 37 761 49 275
Auto Motor i Sport 29 048 31 764
Świat Motocykli 28 592 25 698
Automobilista 9 781 11 073
Classic Auto 9 002 7 446


Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem (wynoszący 15,98 proc.) zanotował miesięcznik “Classic Auto” (Stratos Concept), a najwięcej stracił magazyn “TopGear” (9,15 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor 107 962 108 040
Auto Świat 86 589 90 195
Miesięczniki
Top Gear 53 296 58 663
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46 945 44 912
Auto Świat Poradnik 37 761 41 309
Auto Motor i Sport 29 048 28 210
Świat Motocykli 28 592 26 187
Automobilista 9 781 10 001
Classic Auto 9 002 7 762


 

Dołącz do dyskusji: “Motor” ucieka “Auto światowi”, “Auto-Moto” z największym wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
motorek
W listopadzie?!!! Mamy połowę lutego....
0 0
odpowiedź
User
rowerek
wejdz na zkdp i sprawdz z jakim opoznieniem sa publikowane wyniki sprzedazy
0 0
odpowiedź
User
wredniak
a gdzie Cars?

...żartowałem :D
0 0
odpowiedź