SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multikino z Colian: "Pufa dla Malucha", "Urodzinki", kampania i mobilna aplikacja

Sieć kin Multikino (Vue International) i firma Colian, producent żelków Akuku, przygotowały niespodziankę dla dzieci w postaci "Pufy dla Malucha". Colian prowadzi jednocześnie kampanię promocyjną w Multikinie.

Do połowy stycznia 2019 r. w holach wszystkich kin sieci Multikino w Polsce oraz kinie Cinema 3D w Kaliszu będzie można znaleźć stojaki ze specjalnymi poduchami "Pufa dla Malucha", które ufundowała firma Colian.

Z wykonanej z miękkiego materiału pufy może skorzystać każde dziecko, a jej użycie jest darmowe. Można położyć ją na fotelu kinowym i usiąść na niej, dzięki czemu najmłodsi widzowie zyskają podwyższenie, jak również oprzeć się czy przytulić.

Równolegle z pojawieniem się "Pufy dla Malucha" w Multikinie wystartowała kampania promocyjna firmy Colian, emitowana na ekranach on screen i nośnikach digital posters we wszystkich kinach sieci. Marka przygotowała także specjalną aplikację mobilną Akuku! na smartfony (do pobrania w Google Play i Apple App Store), która umożliwia najmłodszym gry i zabawy z interaktywnym bohaterem.

Ponadto Colian został partnerem i sponsorem wydarzenia "Urodzinki w Multikinie" odbywającego się w kinach sieci na terenie całej Polski, w ramach którego dzieci mogą przeżyć urodziny w kinie z dodatkowymi atrakcjami, m.in. obejrzeć seans wybranego filmu podczas prywatnej projekcji. Do sal, gdzie odbywają się przyjęcia, trafił niebieski Akuk (brand hero marki), a jubilaci w ramach prezentu urodzinowego zostają obdarowani łakociami od producenta żelek.

32 multipleksy Multikino Polska

Vue International zarządza sieciami kinowymi w dziesięciu krajach: Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Niemczech, Holandii, Danii, Litwie, Łotwie oraz Tajwanie. Do sieci Multikino należą w Polsce 32 multipleksy, liczące 263 sale, które Vue International przejęło w 2013 od Grupy ITI za 48 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Multikino z Colian: "Pufa dla Malucha", "Urodzinki", kampania i mobilna aplikacja

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Samuel
Good copy
0 0
odpowiedź