SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia: 155 tys. klientów TV cyfrowej, wzrost o 44 proc.

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała 155 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, więcej o 43,5 proc. niż rok wcześniej. Usługa ta rosła zdecydowanie najdynamiczniej.

W sumie z usług Multimediów na koniec marca br. korzystało 699,3 tys. abonentów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ub.r. o 4 proc., czyli o ok. 27 tys. klientów. Z telewizji cyfrowej korzysta zatem ok. 22 proc. abonentów sieci.

Drugą najszybciej rosnącą usługą operatora jest telefonia stacjonarna (liczona łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi). Na dzień 31 marca 2011 roku abonowało ją 258 tys. klientów, czyli o 14,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei z usługi telefonii mobilnej korzystało 200 osób.

Natomiast liczba klientów usługi internetowej poszła do góry o 8,9 proc. i wyniosła już 360,5 tys.  Operator miał też 10,5 tys. abonentów internetu mobilnego.

Liczba tzw. jednostek generowania przychodu (RGU), czyli łącznie sprzedanych usług, na dzień 31 marca br. wyniosła 1,38 mln wobec 1,25 mln rok wcześniej.

Multimedia Polska zakończyła I kwartał br. z liczbą ok. 335,3 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi (wzrost o 9,2 proc.), w tym ok. 99,7 tys. klientami pakietu Triple Play (wzrost o 9,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Multimedia: 155 tys. klientów TV cyfrowej, wzrost o 44 proc.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dyro
Jak się wciska cyfrówkę na siłę no to rośnie. Niech podadzą ilu zrezygnowało. HA HA HA
0 0
odpowiedź
User
pomorzanin
Każda wizyt w BOK to niestety duży stres i nerwówka , pakiety wcisną przez telefon - rezygnacja TYLKO osobiście , MultiSERVER wciskają na 2 miesiące , ale musisz zadzwonić i zreazygnować bo inaczej naliczą opłaty ( oczywiście z miesiącznym wyprzedzeniem, co by zbyt łatwo nie było ) , telefonicznie zastyrzegałem że w przypadku aktywacji usługi proszę o automatyczne wyłaczenie tego , NIE trzeba pamiętać i zadzwonić- takie te MULTIMEDIA
proponuje zdala , nie polecam
0 0
odpowiedź
User
Ja
Wciskają wciskają i co dekoder jak nie działa tak nie działa-nawet naprawić nie potrafią ! Nigdy więcej !
0 0
odpowiedź