SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą

Od 3 października w 183 restauracjach sieci McDonald's do każdego zakupu dokonanego przed godz. 10.30 można otrzymać bezpłatny egzemplarz aktualnego wydania Gazety Wyborczej.

W promocji biorą udział wszystkie restauracje sieci z ofertą śniadaniową (bez restauracji w centrach handlowych).

Akcja potrwa 2,5 miesiąca. Wspiera ją autopromocja na łamach wydawnictw Agory oraz stronach internetowych wydawnictwa a także informacja na serwetach w restauracjach McDonald's. Plakaty promocyjne umieszczono także w komunikacji miejskiej oraz na uczelniach.

Promocja posiada własny serwis informacyjny www.wyborcza.pl/sniadania

Bieżący program jest kontynuacją kampanii towarzyszącej wprowadzeniu w lecie br. oferty śniadaniowej do polskiej sieci McDonald's. Po kampanii reklamowej (telewizja, outdoor), drugi etap to oferta typu "add on" dla gości restauracji. Trzecim i ostatnim etapem kampanii wpierającej ofertę śniadaniową będzie konkurs fotograficzny, przeprowadzany również wspólnie z Gazetą Wyborczą.

Projekt jest realizowany przez agencję Twenty Four Seven PR. Od strony kreatywnej wspiera go DDB Warszawa ora Tribal DDB.

Dołącz do dyskusji: Na śniadaniu w McDonald's rozdają Gazetę Wyborczą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl