SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nadaje się najlepiej” w kampanii reklamowej Sendit (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa internetowej platformy usług kurierskich Sendit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sendit. Nadaje się najlepiej”, przygotowały firmy marketingowe F25 i Codemedia.

W spocie, zrealizowanym techniką poklatkową, bohater robi sztuczki z przedmiotami, które pojawiają się przed nim na biurku. Jednocześnie lektor wylicza powody, dla których warto korzystać z internetowej platformy Sendit.

- Nasza kampania ma za zadanie przede wszystkim zwiększenie świadomości funkcjonowania na rynku takiej usługi. Choć jest ona dostępna już od prawie pięciu lat, ciągle jeszcze istnieje spore grono osób nie wiedzących, w jaki sposób działa i jak można z niej korzystać - uzasadnia taki przekaz Wojciech Kliber, dyrektor zarządzający Sendit. - Chcemy pokazać, że nadawanie przesyłek przez Sendit jest proste i nie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Dodatkowo jest bardzo tanie i możliwe bez jakichkolwiek umów - zaznacza.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot 30- i 15-sekundowy w stacjach tematycznych) oraz internet (spoty na YouTubie, reklamy display w serwisach tematycznych, e-mailingi, aktywności w social media). Potrwa do 10 listopada.

Realizacją spotu zajęła się firma F25, reżyserem, operatorem i scenarzystą był Bartek Hławka, kierownikiem produkcji - Ola Gęca, a producentami - Marcin Dworucha i Katarzyna Radziszewskaja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: „Nadaje się najlepiej” w kampanii reklamowej Sendit (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aleksandra
Uwaga ! Oszuści i naciągacze. Doliczają opłaty bez podania konkretnego powodu. Wcześniej nie doręczyli mi przesyłki z gwarantem na sobotę i oczywiście nie zwrócili mi kosztów. NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH !
0 0
odpowiedź