SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Naj” z tygodnika stanie się miesięcznikiem

Wydawnictwo G+J Polska od czerwca br. zmieni częstotliwość ukazywania się magazynu poradnikowego „Naj” z tygodnika na miesięcznik. „Naj” w nowej formule dołączy do środkowego segmentu miesięczników poradnikowych.

- Miesięcznik „Naj” przeznaczony będzie dla młodych aktywnych kobiet, które pracują i wychowują dzieci. Mają bardzo mało wolnego czasu, ale chcą być na bieżąco z nowościami i obowiązującymi trendami w modzie i pielęgnacji urody. Miesięcznik skierowany będzie do czytelniczek, które potrzebują szybkich, sprawdzonych i skutecznych porad z różnych dziedzin codziennego życia. Czas spędzony z magazynem w ręku oznacza dla nich także krótką chwilę relaksu – czytamy w komunikacie G+J Polska. Wraz z modyfikacją częstotliwości ukazywania się „Naj”, zmieni się też format pisma, jego objętość i papier.

W piątek nie udało nam się dowiedzieć jaki jest powód zmiany cyklu wydawniczego „Naj”, który ukazuje się jako tygodnik od czasu pojawienia się na rynku w 1994 roku. Ewa Gwiazda, dyrektor wydawniczy pisma, odesłała nas z pytaniami do Network PR, agencji obsługującej G+J Polska, ale ta nie była w stanie odpowiedzieć na nasze pytania.

Wprowadzeniu na rynek „Naj” w nowej formie towarzyszyć będzie kampania promocyjna o wartości ponad 3 mln brutto.

Z danych ZKDP wynika, że w  2009 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Naj” wyniosła 175 957 egz. i była najniższa w segmencie tygodników poradnikowych, w którym są jeszcze takie tytuły jak „Pani Domu” oraz „Chwila dla Ciebie”.

Dołącz do dyskusji: „Naj” z tygodnika stanie się miesięcznikiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analfabetka
"Miesięcznik „Naj” przeznaczony będzie dla młodych aktywnych kobiet, które pracują i wychowują dzieci. Mają bardzo mało wolnego czasu, ale chcą być na bieżąco z nowościami i obowiązującymi trendami w modzie i pielęgnacji urody."
PRZECIEŻ WSZYSTKIE TE LALKI OGLĄDAJĄ PO 6 SERIALI DZIENNIE!!!
0 0
odpowiedź
User
Zenobia
a trendy będzie wyznaczać załoga Naja: emerytki, także bezdzietne. Brawa, wielkie brawa.
0 0
odpowiedź
User
Dante
Dla mnie to brawa dla "dyrektora wydawniczego" która nawet nie potrafi z mediami rozmawiać. odsyła do agencji PR która też nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytania. Gratuluje...
0 0
odpowiedź