SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (kwiecień 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?



Informacje, publicystyka, media

Katastrofa samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem sprawiła, że czołowe serwisy informacyjne zanotowały w kwietniu zdecydowanie większy ruch niż w marcu. Witryny Onet.pl i Gazeta.pl zyskały po ponad milionie użytkowników, a strony Wirtualnej Polski i Interii – po ok. 1,5 miliona. Natomiast serwisy informacyjne TVN odwiedziło prawie 1,8 mln internautów więcej niż miesiąc temu. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 8 113 323 608 214 261 45,59% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 7 141 878 247 734 850 40,13% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 6 830 366 460 185 015 38,38% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 4 911 111 202 142 854 27,60% tak
5 Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 4 495 254 91 988 979 25,26% tak
6 Grupa TVN - Serwisy informacyjne 4 233 162 135 224 863 23,79% tak
7 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 450 554 37 875 967 19,39% tak
8 Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 2 415 182 69 006 909 13,57% tak
9 Grupa Infor - Informacje 1 980 396 28 289 343 11,13% tak
10 se.pl 1 849 986 22 320 648 10,40% tak
11 Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 754 742 29 345 774 9,86% tak
12 Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 655 574 23 890 253 9,30% tak
13 Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 487 702 14 985 439 8,36% tak
14 wprost.pl 814 665 3 708 622 4,58% tak
15 trojmiasto.pl 807 278 - 4,54%  
16 salon24.pl 800 891 10 269 252 4,50% tak
17 Grupa Polskie Radio 774 580 7 501 221 4,35% tak
18 Grupa Google - Serwisy informacyjne 769 306 - 4,32%  
19 Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 767 834 4 878 310 4,31% tak
20 bbc.co.uk 717 696 - 4,03%  


Kultura, rozrywka

Liderujący w tej kategorii YouTube zyskał w porównaniu z marcem ponad 200 tys. użytkowników. Z kolei serwisy rozrywkowe Onetu straciły ok. 300 tys. real users, a strony o2.pl – prawie 300 tys. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 10 670 492 - 59,96%  
2 Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 456 524 1 082 831 877 41,90% tak
3 Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 633 087 443 650 906 37,27% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 955 168 368 192 079 33,46% tak
5 Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 070 216 304 863 498 22,87% tak
6 imageshack.us 3 428 008 - 19,26%  
7 demotywatory.pl 3 206 521 - 18,02%  
8 filmweb.pl 3 017 621 140 794 491 16,96% tak
9 Grupa Spilgames 2 847 862 239 796 913 16,00% tak
10 Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 682 276 44 671 236 15,07% tak
11 Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 653 932 - 14,91%  
12 wyspagier.pl 2 416 223 - 13,58%  
13 Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 321 384 15 716 431 13,04% tak
14 Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 188 195 - 12,30%  
15 tekstowo.pl 1 978 033 31 586 868 11,11% tak
16 warofdragons.pl 1 924 749 - 10,82%  
17 wiaderko.com 1 851 996 - 10,41%  
18 wolnifarmerzy.pl 1 736 910 - 9,76%  
19 poszkole.pl 1 702 357 268 581 248 9,57% tak
20 Grupa Gry-online.pl 1 664 909 38 095 210 9,36% tak

 

Motoryzacja

otomoto.pl odwiedziło w porównaniu do marca prawie 100 tys. internautów mniej, którzy wykonali 60 mln odsłon mniej. Serwisy motoryzacyjne Onetu nieco zyskały na popularności, a strony Wirtualnej Polski z tej kategorii minimalnie straciły. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 otomoto.pl 4 161 813 358 902 730 23,39% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 326 298 29 052 682 13,07% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 702 499 27 164 442 9,57% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 578 214 27 061 975 8,87% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 272 267 15 864 234 7,15% tak
6 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 145 093 31 829 191 6,43% tak
7 autocentrum.pl 1 009 369 21 075 242 5,67% tak
8 Grupa V10.pl 799 514 - 4,49%  
9 Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 735 036 5 217 944 4,13% tak
10 Grupa Mobile 658 776 - 3,70%  
11 Grupa Auto.pl 648 324 - 3,64%  
12 Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 583 940 5 584 276 3,28% tak
13 Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 535 513 5 532 285 3,01% tak
14 scigacz.pl 485 918 5 177 104 2,73% tak
15 autogielda.pl 472 742 12 335 086 2,66% tak
16 forumsamochodowe.pl 388 145 1 302 290 2,18% tak
17 autoteam.pl 291 067 1 579 458 1,64% tak
18 motonews.pl 275 915 1 800 482 1,55% tak
19 Grupa Autoscout24 235 857 - 1,33%  
20 autogaleria.pl 234 148 3 050 624 1,32% tak

 

Budownictwo i nieruchomości

Trzy czołowe grupy serwisów z tej kategorii zanotowały spadki popularności w porównaniu z marcem. Witryny Gazeta.pl straciły ponad 250 tys. real users, strony Muratora – ok. 300 tys., a otodom.pl – ponad 100 tys. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 508 175 19 493 143 8,47% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo 1 416 513 15 953 052 7,96% tak
3 Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 042 182 25 640 586 5,86% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 617 476 30 347 498 3,47% tak
5 Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 570 542 9 589 785 3,21% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 550 785 7 021 180 3,09% tak
7 Grupa Oferty.net 546 428 11 088 007 3,07% tak
8 Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 502 440 12 376 066 2,82% tak
9 Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 495 888 2 672 700 2,79% tak
10 Grupa Interia.pl - Budownictwo 441 991 22 509 808 2,48% tak
11 Grupa e-budownictwo.pl 394 890 - 2,22%  
12 Grupa Meble.pl - Budownictwo 393 928 - 2,21%  
13 Grupa o2.pl - Budownictwo 345 058 2 912 726 1,94% tak
14 Grupa Dom.pl - Budownictwo 328 044 4 609 211 1,84% tak
15 Grupa Onet.pl - Budownictwo 303 655 6 432 932 1,71% tak
16 skyscrapercity.com 297 176 - 1,67%  
17 szybko.pl 272 368 4 027 937 1,53% tak
18 Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 259 188 3 478 744 1,46% tak
19 poradnikogrodniczy.pl 240 043 - 1,35%  
20 nportal.pl 232 621 2 054 756 1,31% tak

 

Edukacja

Strony Wikipedii odwiedziło w kwietniu prawie 300 tys. polskich internautów więcej niż w marcu. Za to witryny edukacyjne Google straciły niespełna 200 tys. real users. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 372 893 - 52,67%  
2 Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 064 639 40 639 019 22,84% tak
3 Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 4 029 832 40 739 700 22,64% tak
4 Grupa Google - Edukacja 4 008 864 - 22,53%  
5 bryk.pl 2 051 281 10 041 148 11,53% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 819 716 19 555 379 10,23% tak
7 zadane.pl 1 520 865 - 8,55%  
8 Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 237 934 13 118 456 6,96% tak
9 klp.pl 1 126 143 - 6,33%  
10 zgapa.pl 1 058 095 2 595 018 5,95% tak
11 shvoong.com 1 021 387 - 5,74%  
12 szkolnictwo.pl 949 278 6 030 170 5,33% tak
13 Grupa Netstel 938 721 - 5,27%  
14 translate.pl 936 105 - 5,26%  
15 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 911 398 5 137 506 5,12% tak
16 Grupa Ling.pl 910 458 - 5,12%  
17 ang.pl 715 311 7 430 638 4,02% tak
18 translatica.pl 657 287 3 656 446 3,69% tak
19 Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 620 417 14 298 899 3,49% tak
20 Grupa Na6.pl 620 206 - 3,49%  

 

Erotyka

redtube.com odwiedziło prawie 400 tys. użytkowników z Polski mniej niż w marcu, a livejasmin.com – ponad 400 tys. mniej. Wśród mniej popularnych serwisów erotycznych również przeważają spadki popularności. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 redtube.com 1 562 444 - 8,78%  
2 livejasmin.com 1 389 687 - 7,81%  
3 xvideos.com 1 096 348 - 6,16%  
4 pornhub.com 944 961 - 5,31%  
5 adultfriendfinder.com 885 387 - 4,98%  
6 zbiornik.com 814 997 - 4,58%  
7 xnxx.com 735 867 - 4,13%  
8 Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 641 006 70 869 009 3,60% tak
9 sex-blog.pl 634 076 - 3,56%  
10 pornhublive.com 628 457 - 3,53%  
11 erodate.pl 626 337 - 3,52%  
12 starsex.pl 614 544 - 3,45%  
13 Grupa rXmedia 601 520 - 3,38%  
14 wildsex.pl 527 317 - 2,96%  
15 tube8.com 506 912 - 2,85%  
16 sextv1.pl 484 358 - 2,72%  
17 sexplaneta.pl 462 019 - 2,60%  
18 xhamster.com 434 663 - 2,44%  
19 fotka.sex.pl 429 611 - 2,41%  
20 keezmovies.com 412 427 - 2,32%  

 


Serwisy sportowe

W wyrównanej czołówce tej kategorii na pierwsze miejsce awansowały strony sportowe Wirtualnej Polski, które przyciągnęły ponad 400 tys. internautów więcej niż w marcu. Natomiast strony sportowe Onet.pl i Gazeta.pl zanotowały mniejsze wzrosty popularności i przesunęły się o pozycję w dół. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 867 265 126 166 643 21,73% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 842 594 119 413 605 21,59% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 354 883 58 493 540 18,85% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 615 003 78 658 144 9,07% tak
5 Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 501 149 4 467 805 2,82% tak
6 90minut.pl 458 809 18 768 995 2,58% tak
7 livesports.pl 377 935 20 604 062 2,12% tak
8 Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 364 046 3 443 931 2,05% tak
9 futbolowo.pl 356 897 - 2,01%  
10 livescore.com 333 619 - 1,87%  
11 sportowefakty.pl 296 896 30 148 756 1,67% tak
12 soccer-live.pl 256 445 3 349 658 1,44% tak
13 kfd.pl 247 708 - 1,39%  
14 Grupa Eurosport 228 234 - 1,28%  
15 Grupa Fit.pl - Sport 221 487 1 152 530 1,24% tak
16 meczyki.pl 218 204 - 1,23%  
17 tvp.pl - sport 211 915 2 688 152 1,19% tak
18 livescore.in 171 063 - 0,96%  
19 Grupa Kadra.pl 170 155 6 994 279 0,96% tak
20 meczenazywo.pl 161 282 1 132 936 0,91% tak


E-commerce

W porównaniu z marcem spadł ruch na Allegro.pl – ponad 200 tys. użytkowników mniej i ponad 800 mln odsłon mniej. Natomiast serwisy e-commerce Onetu straciły ponad 400 tys. real users i spadły o jedno miejsce w dół.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro - E-commerce 10 896 817 4 440 222 059 61,23% tak
2 nokaut.pl 2 634 964 10 601 247 14,81% tak
3 aukcjoner.pl 1 595 921 - 8,97%  
4 Grupa Onet.pl - E-commerce 1 590 223 153 018 545 8,94% tak
5 skapiec.pl 1 316 596 - 7,40%  
6 merlin.pl 1 291 201 - 7,26%  
7 Grupa Ebay 1 136 918 - 6,39%  
8 bonprix.pl 1 064 822 - 5,98%  
9 euro.com.pl 1 043 460 - 5,86%  
10 Grupa Spolecznosci.pl-swistak.pl 1 028 132 - 5,78%  
11 Grupa o2.pl - E-commerce 1 025 069 6 789 526 5,76% tak
12 empik.com 973 245 - 5,47%  
13 bazarek.pl 919 858 3 063 214 5,17% tak
14 Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 899 797 70 942 902 5,06% tak
15 okazje.info.pl 841 308 5 760 741 4,73% tak
16 tvmarket.pl 802 233 - 4,51%  
17 twenga.pl 783 995 - 4,41%  
18 alejka.pl 748 580 2 237 707 4,21% tak
19 szafa.pl 742 352 40 212 891 4,17% tak
20 Grupa Interia.pl - E-commerce 740 193 17 676 976 4,16% tak


Styl życia

Liderujace w tej kategorii serwisy Onetu zanotowały 450 tys. użytkowników i prawie 80 mln odsłon mniej niż w marcu. Na drugie miejsce awansowały witryny Gazeta.pl, spychając w dół strony WP.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Styl życia 5 456 896 204 174 738 30,66% tak
2 Grupa o2.pl - Styl życia 5 189 674 203 701 511 29,16% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 4 456 912 261 667 038 25,04% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 314 918 100 023 339 24,25% tak
5 Grupa Interia.pl - Styl życia 3 514 030 90 142 757 19,75% tak
6 Grupa Edipresse - Styl życia 2 687 346 46 305 022 15,10% tak
7 Grupa G+J Polska - Styl życia 1 684 361 29 633 367 9,46% tak
8 Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 537 288 10 660 718 8,64% tak
9 Grupa Axel Springer - Styl życia 1 444 352 10 071 235 8,12% tak
10 kozaczek.pl 1 111 613 18 847 597 6,25% tak
11 Grupa Innovaweb - Styl życia 1 049 471 - 5,90%  
12 Grupa Infor - Styl życia 1 011 285 5 344 541 5,68% tak
13 Grupa Murator - Styl życia 1 002 985 2 850 762 5,64% tak
14 dlastudenta.pl 955 473 6 245 911 5,37% tak
15 biomedical.pl 932 613 - 5,24%  
16 opoka.org.pl 912 117 - 5,13%  
17 Grupa G7media - Styl Życia 829 753 16 718 220 4,66% tak
18 senior.pl 740 286 2 652 837 4,16% tak
19 Grupa Styl.fm 730 269 25 478 275 4,10% tak
20 wielkiezarcie.com 698 632 5 834 174 3,93% tak


Turystyka

Serwisy turystyczne Onetu i WP straciły po ok. 200 tys. użytkowników. Natomiast strona rozklad-pkp.pl utrzymała popularność z marca. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 224 246 32 981 490 12,50% tak
2 rozklad-pkp.pl 1 894 537 37 682 587 10,65% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 908 568 10 683 663 5,11% tak
4 Grupa Eholiday.pl 902 442 - 5,07%  
5 Grupa E-podroznik.pl 824 474 - 4,63%  
6 Grupa Nocowanie.pl 751 263 - 4,22%  
7 Grupa Travelplanet.pl SA 527 269 - 2,96%  
8 odleglosci.pl 492 029 1 979 837 2,76% tak
9 esky.pl 483 455 1 151 835 2,72% tak
10 Grupa Meteor24.pl 480 031 - 2,70%  
11 Grupa Fajnewczasy.pl 477 933 - 2,69%  
12 Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 446 241 3 430 715 2,51% tak
13 tur-info.pl 437 041 - 2,46%  
14 Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 363 003 2 033 575 2,04% tak
15 Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 348 902 3 503 456 1,96% tak
16 booking.com 348 212 - 1,96%  
17 panoramio.com 329 918 - 1,85%  
18 Grupa Allegro.pl - Turystyka 293 222 2 396 973 1,65% tak
19 Grupa Wakacje.pl 292 164 - 1,64%  
20 turystyka-polska.pl 256 636 - 1,44%  

 

Firmowe

W czołówce przeważają spore spadki. Strony Microsoftu odwiedziło ok. milion internautów mniej niż w marcu, dlatego spadły one na drugie miejsce. Na pozycję lidera awansowały witryny Mozilli, które w porównaniu z marcem straciły „tylko” niespełna 600 tys. real users.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Mozilla 6 520 235 - 36,64%  
2 Grupa Microsoft - Firmowe  6 447 789 - 36,23%  
3 Grupa Orange 3 108 373 - 17,47%  
4 Grupa Plus GSM 2 637 445 - 14,82%  
5 Grupa Ipko.pl 2 237 045 - 12,57%  
6 adobe.com 2 133 851 - 11,99%  
7 conduit.com 2 097 893 - 11,79%  
8 Grupa PTC Era 2 085 079 - 11,72%  
9 Grupa Google - Firmowe 1 994 413 - 11,21%  
10 lotto.pl 1 864 386 - 10,48%  
11 adkontekst.pl 1 708 965 - 9,60%  
12 pkobp.pl 1 646 504 - 9,25%  
13 Grupa Mbank 1 595 075 - 8,96%  
14 Grupa ING 1 514 374 - 8,51%  
15 Grupa BZWBK 1 504 229 - 8,45%  
16 Grupa Play 1 347 017 - 7,57%  
17 Grupa GG Network - Serwisy firmowe 1 336 094 13 609 996 7,51% tak
18 Grupa Pekao SA 1 274 881 - 7,16%  
19 euro-tax.pl 1 231 348 - 6,92%  
20 skype.com 1 206 347 - 6,78%  

 

Nowe Technologie

Serwisy technologiczne straciły w porównaniu z marcem ponad 500 tys. użytkowników, a dobreprogramy.pl – 350 tys. Za to witryny technologiczne WP utrzymały popularność z marca, dzięki czemu awansowały o dwie pozycje – na czwarte miejsce.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 185 473 35 091 204 23,52% tak
2 dobreprogramy.pl 3 615 362 27 001 454 20,32% tak
3 Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 572 809 41 563 649 20,08% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 2 199 421 26 347 656 12,36% tak
5 Grupa IDG - Nowe technologie 2 192 240 11 937 173 12,32% tak
6 Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 103 149 8 220 321 11,82% tak
7 instalki.pl 1 402 034 - 7,88%  
8 pobierz.pl 1 355 554 - 7,62%  
9 getpersonas.com 1 087 830 - 6,11%  
10 Grupa SoftMania.eu 1 015 894 4 669 968 5,71% tak
11 frazpc.pl 1 015 576 3 575 082 5,71% tak
12 programosy.pl 994 512 - 5,59%  
13 brothersoft.com 987 941 - 5,55%  
14 Grupa Axel Springer - Nowe technologie 821 409 3 477 128 4,62% tak
15 pobieraczek.pl 617 901 - 3,47%  
16 chip.eu 612 392 - 3,44%  
17 telepolis.pl 602 929 5 440 815 3,39% tak
18 download.net.pl 565 760 - 3,18%  
19 sourceforge.net 549 965 - 3,09%  
20 Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 539 594 - 3,03%  

 

Praca

Serwisy rekrutacyjne Wirtualnej Polski zyskały w porównaniu z marcem ponad 500 tys. użytkowników, dzięki czemu wskoczyły na pierwsze miejsce. Jednak pod względem liczby odsłon nadal dominują witryny rekrutacyjne Grupy Pracuj i Gazeta.pl.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 969 626 18 247 410 11,07% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Praca 1 788 660 37 284 121 10,05% tak
3 Grupa Pracuj - Praca 1 689 094 46 255 789 9,49% tak
4 infopraca.pl 1 092 959 - 6,14%  
5 jobrapido.pl 1 060 667 - 5,96%  
6 Grupa GoWork.pl 822 010 - 4,62%  
7 praca.money.pl 777 104 11 845 823 4,37% tak
8 praca.pl 738 463 7 404 250 4,15% tak
9 Grupa Axel Springer - Praca 657 152 4 266 435 3,69% tak
10 Grupa Polskapresse - Praca 642 203 10 577 457 3,61% tak
11 monsterpolska.pl 590 222 - 3,32%  
12 Grupa Allegro - Praca 499 172 4 857 640 2,80% tak
13 praca.egospodarka.pl 424 545 4 190 078 2,39% tak
14 szybkopraca.pl 408 179 - 2,29%  
15 jobisjob.pl 348 250 - 1,96%  
16 kariera.pl 265 202 1 309 795 1,49% tak
17 Grupa Onet.pl - Praca 227 785 2 849 138 1,28% tak
18 Grupa Interia.pl - Praca 170 352 895 032 0,96% tak
19 praca4u.net 130 363 - 0,73%  
20 careerjet.pl 122 994 - 0,69%  

 

Społeczności

Liderująca w tej kategorii Nasza-klasa.pl zyskała w porównaniu z marcem prawie 350 tys. użytkowników. Natomiast Facebook zwiększył swój zasięg o ponad 550 tys. real users i bardzo niewiele dzieli go już od serwisów społecznościowych Onetu.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 nasza-klasa.pl 12 166 285 - 68,36%  
2 Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 336 886 393 621 141 35,61% tak
3 Grupa Onet.pl - Społeczności 5 695 656 88 424 975 32,00% tak
4 facebook.com 5 617 892 - 31,57%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 875 434 54 105 426 27,40% tak
6 Grupa Interia.pl - Społeczności 4 783 909 148 745 350 26,88% tak
7 Grupa Google - Społeczności 4 469 125 - 25,11%  
8 Grupa GG Network - Społeczności 4 361 572 106 281 538 24,51% tak
9 Grupa o2.pl - Społeczności 3 468 153 67 143 788 19,49% tak
10 wordpress.com 2 697 434 - 15,16%  
11 zapytaj.com.pl 2 590 804 62 561 759 14,56% tak
12 Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 2 252 334 - 12,66%  
13 peb.pl 1 887 922 - 10,61%  
14 grono.net 1 832 749 195 190 671 10,30% tak
15 wykop.pl 1 518 652 - 8,53%  
16 precyl.pl 1 208 217 - 6,79%  
17 myspace.com - pozostałe 1 167 920 - 6,56%  
18 cokupic.pl 1 165 618 4 355 132 6,55% tak
19 goldenline.pl 1 165 419 - 6,55%  
20 Grupa Odpowiedz.pl 962 856 - 5,41%  


 

Mapy i lokalizatory

Bez większych zmian w czołówce tej kategorii. Jedynie zumi.pl zanotowało wyraźny spadek – o niespełna 200 tys. użytkowników.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 458 807 - 30,67%  
2 Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 573 050 34 575 456 25,70% tak
3 targeo.pl 1 202 314 4 474 754 6,76% tak
4 szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 857 364 3 085 489 4,82% tak
5 Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 681 040 1 580 934 3,83% tak
6 Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 358 001 11 293 273 2,01% tak
7 wikimapia.org 345 636 - 1,94%  
8 jakdojade.pl 295 149 - 1,66%  
9 miplo.pl 294 246 - 1,65%  
10 Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 189 311 668 846 1,06% tak
11 dojazd.org 171 946 - 0,97%  
12 planmiasta.info 150 838 - 0,85%  
13 Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 82 789 369 946 0,47% tak
14 Grupa o2.pl - Mapy 66 122 150 605 0,37% tak
15 mapgo.pl 61 287 - 0,34%  
16 Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 59 329 - 0,33%  
17 wytycz.pl 50 905 - 0,29%  
18 kodypocztowe.info 36 495 - 0,21%  

 

Hosting

home.pl osiągnęło niewielki wzrost zasięgu, natomiast serwisy hostingowe Interii i Onetu zanotowały spadki – odpowiednio o ponad 100 tys. i niespełna 200 tys. real users.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 home.pl 2 973 396 - 16,71%  
2 Grupa Interia.pl - Hosting 2 612 911 18 233 971 14,68% tak
3 Grupa Onet.pl - Hosting 2 496 493 20 312 917 14,03% tak
4 nazwa.pl 2 060 127 - 11,58%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 587 839 9 266 932 8,92% tak
6 Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 541 739 - 8,66%  
7 prv.pl 1 487 114 10 948 747 8,36% tak
8 cba.pl 1 459 518 - 8,20%  
9 art.pl 1 289 379 - 7,25%  
10 Grupa Ovh 1 251 162 - 7,03%  
11 Grupa Click-Media 1 019 798 - 5,73%  
12 Grupa Osemka.pl - Hosting 941 905 7 576 049 5,29% tak
13 strony hostingowane neostrada.pl 716 362 - 4,03%  
14 webd.pl 637 210 - 3,58%  
15 boo.pl 581 176 - 3,27%  
16 one.pl 435 221 - 2,45%  
17 of.pl 327 196 - 1,84%  
18 zapodaj.net 310 407 - 1,74%  
19 kei.pl 302 379 - 1,70%  
20 serwisy-google.com - Sites 276 090 - 1,55%  


 

Publiczne

W związku z katastrofą samolotu pod Smoleńskiem najpopularniejszą stroną w tej kategorii był serwis prezydent.pl.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 prezydent.pl 875 214 - 4,92%  
2 cke.edu.pl 830 510 - 4,67%  
3 sejm.gov.pl 787 606 - 4,43%  
4 Grupa Mf.gov.pl 729 243 - 4,10%  
5 policja.gov.pl 689 619 - 3,88%  
6 pajacyk.pl 660 360 19 911 082 3,71% tak
7 zus.pl 657 182 - 3,69%  
8 Grupa Uniwersytet Warszawski 595 149 - 3,34%  
9 ngo.pl 585 674 - 3,29%  
10 univ.gda.pl 528 858 - 2,97%  
11 Grupa AGH 524 157 - 2,95%  
12 europa.eu 510 287 - 2,87%  
13 Grupa Praca.gov.pl 462 318 - 2,60%  
14 stat.gov.pl 415 492 - 2,33%  
15 uj.edu.pl 322 436 - 1,81%  
16 p.lodz.pl 309 938 - 1,74%  
17 us.edu.pl 297 005 - 1,67%  
18 pg.gda.pl 274 864 - 1,54%  
19 bip.gov.pl 274 295 - 1,54%  
20 men.gov.pl 270 437 - 1,52%  


 

Wyszukiwarki i katalogi

W kwietniu nieznacznie zmniejszył się zasięg wyszukiwarek i katalogów Google. Natomiast wyszukiwarki pf.pl straciły w porównaniu z marcem ok. 350 tys. real users, a pozostałe pkt.pl – ponad 250 tys.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba
odsłon
Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 384 204 - 92,07%  
2 Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 476 385 20 764 247 19,53% tak
3 pkt.pl - pozostale 2 545 380 9 956 257 14,30% tak
4 Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 520 869 48 302 377 14,17% tak
5 ask.com 1 996 588 - 11,22%  
6 firmy.net 1 718 776 6 608 760 9,66% tak
7 bing.com 1 380 074 - 7,75%  
8 Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 317 642 14 653 093 7,40% tak
9 yellowpages.pl 1 206 406 - 6,78%  
10 cylex.pl 1 013 838 - 5,70%  
11 Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 910 920 14 556 935 5,12% tak
12 filestube.com 899 083 - 5,05%  
13 search.yahoo.com 853 158 - 4,79%  
14 favore.pl 812 473 2 954 200 4,57% tak
15 mywebsearch.com 793 758 - 4,46%  
16 Grupa Toplista.pl 679 712 - 3,82%  
17 webwweb.pl 678 093 - 3,81%  
18 trovit.pl 643 135 - 3,61%  
19 ineedfile.com 579 213 - 3,25%  
20 Grupa Gazeta.pl - Wyszukiwarki 487 197 2 873 385 2,74% tak



Serwisy biznesowe

Strony biznesowe Onetu zanotowały ponad 450 tys. real users więcej niż w marcu, za to ponad 3,5 mln odsłon mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w marcu 415 tys. internautów.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 377 763 60 439 601 24,60% tak
2 Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 3 221 620 30 807 034 18,10% tak
3 Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 827 643 23 401 483 15,89% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 696 918 32 964 783 15,15% tak
5 Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 2 286 103 39 350 740 12,85% tak
6 Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 949 208 18 541 761 10,95% tak
7 Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 570 303 21 665 045 8,82% tak
8 eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 482 990 7 524 400 8,33% tak
9 forumprawne.org 890 959 - 5,01%  
10 Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 863 369 6 300 188 4,85% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 723 370 3 578 592 4,06% tak
12 nf.pl 664 680 3 537 041 3,73% tak
13 Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 590 915 - 3,32%  
14 Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 478 714 - 2,69%  
15 Grupa Spolecznosci.pl-media2 422 866 2 225 150 2,38% tak
16 wirtualnemedia.pl 415 078 2 092 785 2,33% tak
17 biznesforum.pl 407 702 - 2,29%  
18 podatki.biz 334 089 1 453 954 1,88% tak
19 Grupa Puls Biznesu 317 017 6 066 920 1,78% tak
20 sms.rzeszow.pl 269 609 - 1,51%  


 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

59 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janecki
salon24.pl -ponad 800 000 userów, niesamowity wynik
0 0
odpowiedź
User
zbyszek
przeciez to nie jest ranking witryn tylko grup, grupa onet rozrywka, grupa wp rozrywka, gdzie tu witryny ? podajcie dane muzyka.onet itp z witryn to ja widze tu tylko demoty i filmweb
0 0
odpowiedź
User
soloman
a ja wchodze na www.rury.com.pl
0 0
odpowiedź