SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Najsłodsze chwile” w kampanii syropów Paola (wideo)

12 stycznia w telewizji i internecie startuje kampania reklamowa syropów Paola (Hoop Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Syrop Paola - najsłodsze chwile”, przygotowały firmy Brand Place, OS3 Multimedia i MPG.

Nowa kampania Paoli pokazuje kobiece wspomnienia inspirowane smakiem tych syropów. Reklamy prezentują naturalne ujęcia produktu oraz podkreślają jego intensywny smak. Podobny format kreatywny zastosowano w poprzedniej dużej akcji reklamowej Paoli, prowadzonej półtora roku temu (przeczytaj więcej o zobacz tamten spot).

Obecna kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne TVN i Polsatu, stacje z oferty Atmediów, TLC) oraz internet (social media). Reklamy do akcji przygotowała agencja Brand Place, działania w internecie prowadzi agencja OS3 Multimedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

  • Więcej informacji:
  • Paola

Dołącz do dyskusji: „Najsłodsze chwile” w kampanii syropów Paola (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchacz
lektor ma niebezpiecznie nisko głos.
niżej byłoby już bardzo niebezpiecznie.
0 0
odpowiedź
User
tango
Kocham Cię, Pawełku!
0 0
odpowiedź