SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National Geographic Channel promuje program o inżynierii (wideo)

Kanał National Geographic Channel rozpoczął kampanię promocyjną cyklu "Tajemnice powiązań inżynieryjnych", w którym popularny angielski prezenter telewizyjny Richard Hammond wprowadza widzów w tajniki współczesnej inżynierii.

Kampania ruszyła 29 sierpnia br. i potrwa cztery tygodnie. Realizowana jest w sieci kin Cinema City (emisja spotu przed seansami filmowymi i w holach kinowych 12 multipleksów), marketach Saturn (reklama emitowana jest na monitorach w 12 sklepach sieci), infoscreeny w warszawskim metrze (emisja spotu na sześciu najczęściej uczęszczanych stacjach) oraz w internecie (scroll bannery w portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl , Telemagazyn.pl oraz w Dzis.tv).




Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Human Ad, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampanię ze strony National Geographic nadzoruje Klaudiusz Gomerski, dyrektor marketingu & PR w Fox International Channels, firmie zarządzającej kanałem National Geographic Channel w Polsce.


Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje program o inżynierii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl