SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nestle nad morzem

18 lipca w kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness. Na zlecenie CPP Toruń-Pacific, za kreację i realizację akcji odpowiada Grupa Eskadra.

Swoim zasięgiem akcja obejmie 15 nadmorskich miejscowości od Rewalu po Stegnę.

Celem akcji "Dobre wiadomości" jest poczęstowanie próbkami produktów Nestle Fitness jak największej liczby osób z grupy docelowej (kobiety w wieku 21-49 lat) i zachęcenie ich do regularnego spożywania produktów linii oraz wzmocnienie wizerunku marki. Zadaniem animatorek, oprócz wręczenia próbek, jest przekazanie dobrej wiadomości o tym, że płatki Nestle Fitness zawierają pełne ziarno, dzięki czemu łatwiej łatwiej jest zdobyć z nimi i utrzymać upragnioną linię.

nestele

Rozdawanymi próbkami są zarówno płatki śniadaniowe, jak i batoniki zbożowe. Wraz z każdą próbką animatorki wręczają symboliczny gadżet w postaci pocztówko-ulotki. Drugim, równoległym elementem akcji, jest obradowany samochód, z którego prowadzony jest sampling płatków na promenadach odwiedzanych miast.

Dołącz do dyskusji: Nestle nad morzem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl