Netbook pod choinkę w kampanii iPlusa (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u startuje kampania reklamowa iPlusa. Akcja promuje dostępny w tej ofercie netbook Acer Aspire One D250.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa iPlusa pokazuje korzystanie z internetu w czasie jazdy skuterem po górach, co ma podkreślać, że ta oferta zapewnia mobilny dostęp do sieci w każdych warunkach. Przekaz promuje jednocześnie netbooka Acer Aspire One D250, który w poszczególnych taryfach jest dostępny już od 1 zł.
Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN7, TV4 i stacje tematyczne), internecie (m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl) oraz w formie materiałów BTL (plakaty i ulotki). Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Netbook pod choinkę w kampanii iPlusa (wideo)