SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie zaśmiecaj swojego sumienia” w prasie i na śmieciarkach

3 października rozpocznie się tegoroczna edycja kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Akcję na zlecenie Ministerstwa Środowiska przygotowały i realizują firmy Adwertajzing i Media Group.

Kampania społeczna „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” ma na celu informowanie Polaków o sposobach właściwego gospodarowania odpadami. W ub.r. akcja objęła m.in. spoty, w których występował ksiądz (obejrzyj je). W tym roku w ramach kampanii tematyczne artykuły sponsorowane ukażą się w regionalnych wydaniach „Gazety Wyborczej”, „Faktu”, „Super Expresu” i „Dziennika Gazety Prawnej” oraz w gazetach regionalnych, takich jak „Anonse”, „Echo Dnia”, „Gazeta Pomorska”, „Kurier Szczeciński” i „Nowiny”. Natomiast jako inserty dystrybuowane będą składane pudełka informujące o akcji, w których będzie można przechowywać zużyte baterie.

Kampania obejmie też niestandardowe reklamy outdoorowe - przede wszystkim napisy na śmieciarkach zachęcające do segregowania odpadków. Natomiast działania z zakresu media relations będą skierowane głównie do lokalnych redakcji wybranych gazet, które będą mogły starać się o tytuł „eko redakcji”.

 

Kampanię - zaplanowaną do końca października - organizuje Ministerstwo Środowiska, a jej odsłonę prasową przygotowały i realizują agencja reklamowa Adwertajzing i dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” w prasie i na śmieciarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl