SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niedźwiedź i jeż w reklamach sosów Łowicz inspirowanych polską kuchnią (wideo)

Maspex Wadowice poszerza kampanię promującą nowe sosy Łowicz o nowe kanały komunikacyjne: nośniki reklamy zewnętrznej i VOD. Za działania odpowiadają agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.

Maspex poszerza rozpoczętą w telewizji w drugiej połowie sierpnia kampanię reklamową promującą nowe sosy Łowicz (myśliwski i grzybowy) o kolejne media.

Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w serwisach VoD oraz na nośnikach outdoorowych w największych miastach.

Spot na potrzeby internetu jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości: sos grzybowy i myśliwski. Wideo odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach.

Tablice reklamy zewnętrznej rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów - prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu.

Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź i jeż w reklamach sosów Łowicz inspirowanych polską kuchnią (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl