SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niestandardowe formaty reklamują Hondę City

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Hondy City. W akcji wykorzystywane są reklamy o niestandardowych formatach.

Kampania reklamowa Hondy City wykorzystuje layouty, których górną część - wychodzącą poza typowy format - stanowi maska tego samochodu. Na outdoorze taki przekaz wykracza poza standardowy rozmiar billboardu, a w prasie - wchodzi w miejsca redakcyjne. Akcja ma w ten sposób skuteczniej przyciągnąć uwagę odbiorców.

hondacity

Rozpoczęta w marcu akcja jest prowadzona w magazynach kolorowych (również w formie wszywek) oraz na nośnikach outdoorowych w całym kraju. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.

Dołącz do dyskusji: Niestandardowe formaty reklamują Hondę City

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl