SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżony „Focus” z filmem „Jobs”

W czwartek 23 stycznia br. ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „Focus” (G+J Polska) z nową szatą graficzną oraz zmienioną okładką. Do części nakładu dołączono płytę z filmem „Jobs”. Wydanie wspiera kampania promocyjna.

Zmiany w magazynie dotyczą także makiety oraz samej treści. W piśmie jest więcej aktualności naukowych, a także nowe rubryki, np. konkurs „Nie ma głupich pytań”, w którym czytelnicy zadają pytania ekspertom (został on przeniesiony z zawieszonego magazynu „Sekrety Nauki”). Wprowadzono również nowy system nawigacji, opierający się na pięciu dziedzinach wiedzy (przyroda, nauka, technologie, cywilizacja i kultura) oznaczonych za pomocą symboli i kolorów.

Głównym artykułem najnowszego numeru jest tekst „Genetycznie wymieszani - Ile Polaka w Polaku”, w którym przedstawiono historię Europy, zapisaną w ludzkim DNA. Poza tym, czytelnicy znajdą w nim m.in. materiał o konstruktorach szpiegowskich gadżetów z okresu zimnej wojny pt. „Złota era techno szpiegostwa”.

Do części nakładu lutowego „Focusa” dołączono płytę DVD z filmem pt. „Jobs” (w roli tytułowej Ashton Kutcher) opowiadającym o historii życia Steve’a Jobs’a. Cena wydania z płytą wynosi 29,90 zł. Cena egzemplarzowa wersji bez płyty nie uległa zmianie i wynosi 7,99 zł. Numer ukazał się w nakładzie 180 tys. egz.

Sprzedaż wydania wspiera akcja reklamowa prowadzona w telewizji (kanały Discovery), prasie („Men’s Health”, „Auto Świat”, „National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus Historia”, „Focus Historia Extra”, „Coaching”, „Coaching Extra”, „Gala”, „Claudia”, „Kalejdoskop”), radiu (Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock) oraz serwisach G+J Polska (Focus.pl, Gala.pl).
 
Przypomnijmy, że w listopadzie ub.r. Grupa Burda (nowy właściciel G+J Polska) zdecydowała o zawieszeniu magazynów „Sekrety Nauki” oraz „Śledczy” wydawanych w ramach grupy „Focusa”. Wtedy również ze stanowiskiem redaktora naczelnego „Focusa” pożegnał się Michał Wójcik, którego zastąpił Kazimierz Pasek (więcej na ten temat).

Grupa Burda International przejęła G+J w październiku ub.r. (przeczytaj o tym więcej).

Dołącz do dyskusji: Odświeżony „Focus” z filmem „Jobs”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl