SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl

Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji on-line.

Kampania przebiega pod hasłem "Mango. Więcej z życia". Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego roku znajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowej wykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraz e-mailing.

Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego główną bohaterką jest nowa twarz Mango - Agnieszka Rylik. Kampania widoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisach jak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl.

Nadzór nad projektem po stronie klienta pełni Hanna Bielesz-Kuciak, po stronie agencji Katarzyna Tomalska.

Za zakup mediów odpowiada SCH NET.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl