SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogłoszono nominacje do MIXX Awards Polska 2009

Ujawniono kampanie, osoby i firmy nominowane w polskiej edycji MIXX Awards 2009. Nagrody zostaną przyznane 4 listopada.

Nominacje do polskich MIXX Awards 2009 zostały ogłoszone w 10 kategoriach. Najwięcej szans na wyróżnienia - po dwie - mają kampanie Operacja Kapsel, Dzień Przytulania, 36.6. TurboDymoMan, Nike+ i Mazda2. Agencja, która przygotowała najlepszą interaktywną kampanię reklamową, otrzyma nagrodę Best In Show i zostanie zgłoszona przez IAB Polska do europejskiej i amerykańskiej edycji konkursu. W głosowaniu na MIXX Awards 2009 eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie aspekty interaktywnych kampanii reklamowych, począwszy od strategii i kreacji, przez wybór mediów, po efektywność i ROI.

Oprócz wyróżnień za konkretne akcje konkurs obejmuje kategorie całorocznych dokonań firm i agencji oraz osiągnięcia życiowe osób. Wszystkie nagrody zostaną wręczone 4 listopada na uroczystej gali w klubie Space w Warszawie.

Nominacje w kategoriach:

Kampania wizerunkowa:
Dzień Przytulania, Hypermedia Sp.z o.o.
Kampania 36.6. TurboDymoMan, Point of View (POV Sp. zo.o.)
Nike+, Mindshare Polska Sp.z o.o.
Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS Mejores
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o

Bezpośredni odzew:
Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o
Koniec z Wilkami, Hypermedia Sp. z o.o.
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Marketing wyszukiwarek:
Empik.com, Cube Group S.A.
SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.
Marketing Społecznościowy:
Campari "Gra Wstępna", Heureka Huge Idea Sp. z o.o.
Nike+, Minshare Polska Sp. z o.o.

Gry
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Kampania e-mail marketingowa:
Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com
Ja lecę, SARE Sp. z o.o.

Kampania displayowa:
Do zobaczenia w IPLA - Hypermedia Sp. z o.o.
Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)
Tymbark Kapsel, Codemedia Sp. Z o.o.

Wideo online:
Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.
Mazda2- Citylajf, Minshare Polska Sp. z o.o.
Przygodożercy - Draka o makaron, Click 5 s.c.

Nominacje za dokonania:

Osiągnięcia życiowe:
Anna Sakowicz
Michał Lach
Tomasz Jażdżyński

Marketer roku:
Coca-cola
P4 Sp. Z o.o. - Play Mobile
PKN Orlen
Polkomtel

Agencja roku:
180 heartbeats
Artegence
MEC Interaction.

Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nominacje do MIXX Awards Polska 2009

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl