SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pascal Brodnicki reklamuje Ramę Smaż jak szef kuchni

Kampania reklamowa nowego produktu marki Rama (należącej do Unilever Polska) - mieszanki olejów roślinnych Rama Smaż jak szef kuchni - z udziałem kucharza Pascala Brodnickiego jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Grey Worldwide Warszawa, Cohn & Wolfe, Lowe Warsaw i PHD Media Direction.

Reklamy Rama Smaż jak szef kuchni mają podkreślać, że produkt jest połączeniem wysokiej jakości olejów roślinnych, a jego receptura sprawia, że nie pryska podczas smażenia. W efekcie nie tylko smażenie ma stać się wygodniejsze, ale także - potrawy bardzo smaczne i korzystniejsze dla zdrowia.

Ambasadorem marki został kucharz Pascal Brodnicki. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Pascalem, gdyż swoim doświadczeniem i umiejętnościami reprezentuje profesjonalnych szefów kuchni, którzy stanowili inspiracje do stworzenia produktu, a jednocześnie swoim sposobem bycia trafia do ludzi i pokazuje, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, by dobrze gotować! Pascal od lat inspiruje Polaków w kuchni, zachęca do próbowania nowych rzeczy oraz eksperymentowania, przez co wybór jego, jako twarzy produktu, wydał nam się wręcz naturalny - uzasadnia Joanna Kawalec, brand manager Rama

Do sierpnia br. Brodnicki przez trzy lata wspólnie z Karolem Okrasą reklamował dyskonty Lidl. W ich nowej kampanii u boku Okrasy występują Dorota Wellman i goszczeni przez nich celebryci.

Akcja reklamująca Ramę Smaż jak szef kuchni zaczęła się w połowie września. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot, lokowanie produktu i sponsoring w „Top Chef”), prasę (reklamy i advertoriale), internet (m.in. serwisy VoD, współpraca z blogerami) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, eventy). Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca br., drugą zaplanowano na przyszły rok.

Realizacją spotu i sesji zdjęciowej z Pascalem Brodnickim zajęła się agencja Lowe Warsaw, za koncepcję kreatywną akcji oraz przygotowanie materiałów BTL i POS odpowiada agencja Grey Worldwide Warszawa, a za komunikację z mediami i blogosferą, eventy, content marketing i współpracę z Brodnickim - agencja Cohn & Wolfe. Media do kampnii planuje i kupuje dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Pascal Brodnicki reklamuje Ramę Smaż jak szef kuchni

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Pan Brodnicki niech wreszcie zacznie mówić z akcentem polskim a nie francuskim.Na pewno potrafi!
Na akcent francuski już naprawdę nikt się nie nabierze,a i to brzmi drętwo.Odwagi!
0 0
odpowiedź
User
Aga
No tak, wszystko ładnie, smacznie, ale nikt nie wspomniał przy tym, że produkt ten zawiera bardzo niezdrowe tłuszcze utwardzone (całkowicie utwardzony olej rzepakowy) - przykre, że pan Pascal, którego bardzo lubię i korzystam czasem z jego przepisów, reklamuje coś, co nie różni się dużo bardziej od zwykłej margaryny, czyli jest bardzo niekorzystne dla zdrowia. A ludzie się na takie "nowości" nabierają...
0 0
odpowiedź