SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Perfekcyjna pani domu” zyskała widzów. TVN liderem rynku

Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,09 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show jest liderem rynku telewizyjnego.

Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br. Pierwsze trzy odcinki nowej serii programu obejrzało średnio 1,09 mln osób, co zapewniło stacji 12,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 15 września br. Oglądało go 1,12 mln osób.

Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-01

22:34:16

1 078 070

12,34%

14,85%

2014-09-08

22:32:30

1 080 271

12,93%

16,81%

2014-09-15

22:31:35

1 120 890

13,39%

17,96%

Średnio:

1 093 017

12,88%

16,49%


„Perfekcyjna pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zyskała 80 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji reality-show oglądało średnio 1,01 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,89 proc. oraz 15,04 proc. udziału.

TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, a jego udział plasuje się na poziomie 11,01 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,82 proc.) oraz Jedynka („Kulisy II wojny światowej”; 5,95 proc.). Identyczna kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Perfekcyjna pani domu 5

1 093 017

12,88%

16,49%

Polsat

933 935

11,01%

13,37%

TVP2

833 017

9,82%

5,97%

TVP1

504 465

5,95%

4,94%


W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Program produkuje firma Golden Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Perfekcyjna pani domu” zyskała widzów. TVN liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ponad milion widzów oglądających sprzątającą kobietę heh :)
0 0
odpowiedź
User
mateusz
format jest słaby, okej WIEM! ale trzeba przyznać że fenomen takich programików jest imponujący.
0 0
odpowiedź
User
do mateusz
popieram :)
0 0
odpowiedź