SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy numer 'Mojego Mieszkania' wydany przez Muratora

Dziś na rynku ukazuje się pierwszy numer miesięcznika "Moje Mieszkanie" wydany przez wydawnictwo Murator SA, które w maju odkupiło tytuł od G+J Polska. Towarzyszy mu kampania reklamowa.

Magazyn ma teraz niższą cenę - kosztuje 3,90 zł (dotychczas 4,99 zł) i większy nakład, który wynosi 125 tys. egz. (z danych ZKDP wynika, że w pierwszych czterech miesiącach br. nakład pisma wynosił 85 tys. egz., a w maju - 95 tys. egz., zaś średnia sprzedaż ogółem tytułu w pierwszych pięciu miesiącach br. ukształtowała się na poziomie 49 047 egz.).

Nową redaktor naczelną "Mojego Mieszkania" została Małgorzata Tomczyk, która kieruje jednocześnie pozostałymi magazynami wnętrzarskimi Muratora - "Dobrym Wnętrzem" i "M jak mieszkanie". Uruchomiona została także strona internetowa miesięcznika, która dostępna jest pod adresem www.mojemieszkanie.pl.

mojemieszkanie

Kampania reklamowa wspierająca numer startuje dziś i potrwa do 5 września br. Obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, TV 4 i kanały At Media) i radio (RMF FM). Pismo promowane jest także w magazynach i serwisach internetowych Muratora.

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała firma Avandgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował Pentagon Media Team, a bannery w internecie opracował dział projektów internetowych Muratora. Media zaplanował dom mediowy Starcom, a za całość kampanii odpowiada dział marketingu - wnętrza wydawcy..

Dołącz do dyskusji: Pierwszy numer 'Mojego Mieszkania' wydany przez Muratora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl