SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson

Firma Sony Ericsson uruchamia kampanię reklamową opartą na popularnej z podwórek gier polegającej na odbijaniu piłki o ścianę.

Producent chce w ten sposób zwrócić uwagę odbiorców na swój sponsoring rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów, a także promować telefony komórkowe z serii Cyber-Shot - informuje serwis Brand Republic.

Kampania, przygotowana przez brytyjską agencję reklamową Iris, skierowana jest do europejskich fanów piłki nożnej w wieku od 16 do 25 lat. Jednym z jej elementów jest wirusowy spot, w którym grupa piłkarskich graczy pokazuje swoje umiejętności w parkingu podziemnym. Spot umożliwia odbiorcy wejście na stronę www.replaywall.com, gdzie może on poznać reguły gry, a także dowiedzieć się więcej na temat najnowszych modeli komórek Cyber-Shot.

Osoby, które kupią jeden z promowanych telefonów, otrzymają treści związane z Ligą Mistrzów, takie jak tapety, wygaszacze czy dzwonki na komórkę, a także oficjalną piłkę rozgrywek. Wezmą one również udział w losowaniu biletów na specjalne przyjęcie, które odbędzie się 21 maja w dniu finału Ligi Mistrzów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania reklamowa Sony Ericsson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl