SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przestrzeń reklamuje piwo Hardmade

Agencja Przestrzeń rozpoczyna współpracę reklamową z marką piwa Hardmade, produkowanego przez Kompanię Piwowarską.

Przestrzeń odpowiedzialna będzie zarówno za prace koncepcyjne (strategia, kreacja), jak i egzekucję kampanii w kanałach ATL oraz digital i mediach społecznościowych.

Przestrzeń współpracę rozpoczęła od przygotowania taktycznej kampanii wspierającej świadomość marki i promującej nowość produktową, Hardmade Yuzu. Jak zapowiada Andrey Romanyuk, brand director w Kompanii Piwowarskiej| Asahi Europe&International, to dopiero początek planów dla marki Hardmade.

To kolejna marka koncernu, po Captain Jack, dla której pracuje agencja Przestrzeń.

Kampania Hadrmade Yuzu ruszyła 24 kwietnia i potrwa do końca sierpnia. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

 

Dołącz do dyskusji: Przestrzeń reklamuje piwo Hardmade

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
szczerze, to można było zrobić to na tysiące innych sposobów.... no dobra może przesadzam, ale jednak ta reklama jest tak powtarzalna, że każda marka mogłaby tam być.
6 4
odpowiedź
User
2023
klasyczna KP, nie ważne jakiej agencji nie weźmie, zawsze wyląduje w absolutnej nijakości
6 4
odpowiedź