SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

Agencja Artegence odpowiada za kompleksową komunikację BTL marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Zajęła się też zaprojektowaniem i wdrożeniem nowej wersji serwisu Męskiego Grania.

Artegence już od prawie trzech lat pracuje dla Grupy Żywiec w obszarze digitalu i obsługuje wiele brandów z jej portfolio. Teraz Grupa Żywiec rozszerza współpracę z agencją o działania BTL dla marki piwa Żywiec.

- Dzięki dotychczasowemu zaangażowaniu i doświadczeniu oraz satysfakcjonującym wynikom wcześniejszych projektów zdecydowaliśmy się zaprosić Artegence do udziału w przetargu na komunikację BTL. Proponowane przez agencję rozwiązania były najlepsze, co zaowocowało rozszerzeniem naszej współpracy. Przed nami jeszcze wiele inspirujących działań, które na pewno wpłyną na rozwój marki Żywiec - mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager w Grupie Żywiec.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W tym roku postanowiono także odświeżyć stronę festiwalu Męskie Granie, którego inicjatorem jest marka Żywiec. Serwis zyskał nowy projekt architektury informacji - treści uporządkowano na kilku podstronach m.in.: strona główna, koncerty/line-up, single, artyści, bilety, Męskie Granie Orkiestra. Strona jest utrzymana w minimalistycznej estetyce i czerpie z dobrze kojarzonej identyfikacji wizualnej festiwalu.

Artegence odpowiadała m.in. za kompleksową komunikację Loterii Żywca w digitalu – zaprojektowanie i częściowe wdrożenie strony loteryjnej, kampanie display i wsparcie SoMe.

Obsługą BTL marki Żywiec zajmowała się agencja Just.

Dołącz do dyskusji: Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Napoje
O, super, Pepsi, Żywiec, Artegence idzie grubo w napoje z % i bez!
0 0
odpowiedź