SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: Taki pełny, a taki lekki

6 lipca rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej Play. Tytuł kampanii to "Taki pełny, a taki lekki".

Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu 'Play Lajt' za 30 złotych. W filmie, prasie i na billboardach w sposób metaforyczny przedstawione są walory nowego wakacyjnego abonamentu, który kosztuje 30 złotych.

W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, w którym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina o bardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysoko ponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawki prosto w objęcia jednego z artystów, który& bez trudu łapie ją i przerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy. Wszystkie materiały łączy hasło: Abonament Play Lajt za 30 zł. Taki pełny, a taki lekki.

paly1234566


Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, radio - start 6 lipca (piątek).

Informacje o autorach: Łukasz Stachniak (art. director), Michał Kubik (copywriter), Jacek Izrailewski (copywriter, creative partner) z agencji Brain, przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, przedstawiciel Agencji: Anna Browarek.

Dom mediowy: Guideline MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Play: Taki pełny, a taki lekki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl