SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play zaczyna przetarg mediowy, budżetu broni MediaCom

P4, właściciel sieci komórkowej Play, ogłosił przetarg na obsługę mediową. Budżetu bronić będzie pracujący dla tego telekomu MediaCom Warszawa.

O rozpoczęciu przetargu poinformował Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play. Zapytaliśmy go o liczbę zaproszonych domów mediowych i termin rozstrzygnięcia, jednak jak na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa, który obronił obsługę telekomu pod koniec 2012 roku. Wówczas w finale przetargu pokonał m.in. OMD, Havas Media i Universal McCann. Pracę dla operatora Play MediaCom zaczął w 2010 roku, przejmując wówczas to zlecenie od ZenithOptimedia Group. Odpowiwda za planowanie i zakup mediów pozainternetowych.

Na koniec czerwca br. sieć komórkowa Play miała 13 mln użytkowników. W jej kampaniach reklamowych od początku 2013 roku występują celebryci - ostatnio m.in. Marcin Gortat, Anna Mucha, Małgorzata Socha, Ewa Farna, skoczkowie narciarscy i Sebastian Karpiel z zespołem Zakopower.

W pierwszej połowie br. operator Play na reklamy w mediach tradycyjnych wydał 187,7 mln zł i był drugim, po Orange Polska, największym reklamodawcą wśród operatorów telefonii komórkowej (wg danych cennikowych Kantar Media).

Dołącz do dyskusji: Play zaczyna przetarg mediowy, budżetu broni MediaCom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl