SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa płynu do płukania ust Listerine (produkowanego przez koncern Johnson&Johnson) prowadzona pod hasłem „Poczuj w sobie moc”. Przygotowała ją agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Kampania z humorem przedstawia korzyści wynikające z używania płynu do płukania ust Listerine. W reklamie pojawiają się dane z badania przeprowadzonego wśród mieszkańców USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Brazylii, Tajlandii i Japonii, z którego wynika, że osoby korzystające z Listerine są bardziej skłonne do robienia rzeczy odważnych.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Dołącz do dyskusji: „Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
0 0
odpowiedź
User
czarek
ta kampanie to jakaś porażka ... kojarzenie płynu do płukania jamy ustnej z odwagą i poczuciem w sobie mocy delikatnie mówiąc jest ... mało trafne ..., hasło "kto używa Listerine daje z siebie 100 %" to istny majstersztyk kiczu i braku wyczucia ... do kogo to ? taki produkt powinien być reklamowany edukacyjnie, to nie jest piwo ani old spice, tylko płyn do płukania jamy - on ma dać poczucie ochrony bezpieczeństwa moich zębów i dziąseł przed bakteriami, a nie speeda a la amfetamina, bo nie do tego służy. powinno to wyglądać tak na przykład - pani doktor mówi "są znikome szanse na to że szczoteczka, choćby najlepsza, czy nawet nitka, dotarła do tego mikro kanaliku, w którym bakterie mnożą się jak króliki ze smakiem konsumując szkliwo i miazgę (koronę i zębinę) ... " - film - mikro kanalik w powiększeniu, w środku rozwijające się bakterie a po wierzchu ślizgające się włosie od szczoteczki manualnej, elektrycznej, nitki ... - " ... i powiększając swoją "dziurke ..." - kanalik na filmie robi się czarny ... próchnieje ... - "... próchnica galopuje ... ale nie wtedy, kiedy po umyciu zębów, wypłuczesz je Listerine, który dotrze wszędzie , nawet do tej najmniejszej dziurki, i wypłucze ją z bakterii pozostałych po wieczornej czekoladce ... " - płyn wpływa do kanaliku, (powiększenie kanaliku), i wypłukuje bakterie i mikro resztki czekoladki - " ... Listerin - pierwszy płyn w walce z : 1) bakteriami w pysiu 2)początkami próchnicy 3) ze skutkami wieczornego łakomstwa ... !!! etc... koniec.
0 0
odpowiedź