"Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket
Agencja reklamowa Just przygotowała nową strategię komunikacyjną, której efektem jest nowa kampania pod hasłem „Do Polo Po”.
![](https://oldstatic.wirtualnemedia.pl/media/top/64e4d52b8de1e_dopolodo-655.jpg)
Ważnym elementem strategii są produkty private brand Polomarketu, jak Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród.
– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną jest dalsza lojalizacja własnej bazy klientów, jak i pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci, a także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy oraz promowanie produktów naszych marek – wskazuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.
Nową platformę kreatywną otwiera hasło "Do Polo Po" które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umilliani).
Tematem spotów są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych ofert. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się "Do Polo Po".
Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, wideo, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Just.
Dołącz do dyskusji: "Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket