SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVN tracą, udany tydzień TVP

W zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności umocniła się TVP1, która także w grupie komercyjnej awansowała na pierwsze miejsce. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Jedynka w okresie od 22 do 29 lipca br. zanotowała wzrost udziałów o 3,54 pkt. proc. do 17,33 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział w rynku zmalał o 0,44 pkt. proc. do 12,41 proc. Na trzecią pozycję awansowała Dwójka, która zyskała 1,12 pkt. proc. do 11,80 proc. Z kolei na czwarte miejsce spadła TVN (10,68 proc., po spadku o 1,00 pkt. proc.).

Już kolejny tydzień z rzędu wysokimi udziałami pochwalić się mogą stacje informacyjne. TVP INFO zanotowała jednak spadek o 0,34 pkt. proc., ale i tak jej udział pozostał na wysokim poziomie i wyniósł 4,29 proc. Udział TVN 24 wzrósł 0,02 pkt. proc. do 3,58 proc. Z kolei wynik Polsat News wzrósł o 0,05 pkt. proc. do 1,12 proc.

NAM 16.07 - 22.07 23.07 - 29.07
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVP1 13,79% 17,33%
2 Polsat 12,85% 12,41%
3 TVP2 10,68% 11,80%
4 TVN 11,68% 10,68%
5 TVP INFO 4,99% 4,65%
6 TVN24 3,56% 3,58%
7 TVN7 2,69% 2,54%
8 TV4 2,57% 2,37%
9 TV PULS 2,42% 2,15%
10 Eurosport 0,56% 1,32%
11 Polsat2 1,31% 1,31%
12 Polsat News 1,07% 1,12%
13 AXN 1,05% 1,06%
14 Disney Channel 1,16% 1,05%
15 Cartoon Network 0,82% 0,83%
16 Kino Polska 0,95% 0,82%
17 TVP Seriale 0,85% 0,78%
18 Disney XD 0,65% 0,65%
19 MiniMini 0,67% 0,64%
20 Polo TV 0,68% 0,63%


W grupie 16-49 na pozycję lidera awansowała TVP1, która zyskała tutaj aż 3,00 pkt. proc. do 14,01 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat (13,88 proc., po spadku o 0,86 pkt. proc.). Z kolei na ostatnim miejsce podium znalazła się TVN (10,72 proc., spadek o 1,23 pkt. proc.).

NAM 16.07 - 22.07 23.07 - 29.07
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVP1 11,01% 14,01%
2 Polsat 14,74% 13,88%
3 TVN 11,95% 10,72%
4 TVP2 8,57% 10,69%
5 TVN24 2,80% 3,14%
6 TVN7 2,92% 2,79%
7 TVP INFO 2,61% 2,64%
8 TV4 2,49% 2,40%
9 TV PULS 2,66% 2,19%
10 Polsat2 1,43% 1,40%
11 Eurosport 0,37% 1,37%
12 AXN 1,19% 1,25%
13 Polsat News 0,91% 1,08%
14 Comedy Central 1,08% 1,05%
15 Polo TV 1,01% 1,05%
16 Disney Channel 0,96% 1,00%
17 Kino Polska 1,17% 1,00%
18 Eska TV 0,90% 0,89%
19 TLC 0,91% 0,89%
20 TVN Turbo 0,78% 0,86%

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN tracą, udany tydzień TVP

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvn24
To na pewno dzięki "Wiadomościom"!!! Widzowie włączają tv, żeby zobaczyć w jakiej sukience i z jaką torebka jest dziś Justyna Dobrosz. W omawianym tygodniu pojawiała się w ogrywkach nawet do 14 razy w jednym materiale!!! Udzieliło się zespołowi od szefa, który pcha się wszędzie, gdzie może błysnąć. Materiały w "Wiadomościach" są o reporterach, a nie o bieżących wydarzeniach. ktoś wie kto to jest Maciek Czajkowski? Kraśko powiedział, że pracował z BBC, a teraz jest w "Wiadomościach". z materiału, który zrobił z Londynu wynika, że w BBC kawę parzył...
0 0
odpowiedź
User
Zostańcie państwo z nami...
IO w Londynie, podobnie jak Euro, nie zmienią sytuacji TVP, którą ośmiesza etatystyczna nomenklatura partyjna, groteskowa obsada stanowisk, archaiczna struktura, chaotyczne i sprzeczne ze sobą komunikaty rynkowe oraz brak pomysłów programowych. Prawdziwe możliwości TVP poznamy we wrześniu lub najpóźniej na początku października. TVP2 jest już poza grą i będzie dryfować z jednocyfrowym wynikiem w obu grupach. Średnia oglądalność września TVP1 w ostatnich trzech latach w grupach: 4+ i komercyjnej, po zaokrągleniu do pierwszej cyfry po przecinku:
wrzesień 2009, 4+ 19.7% (lider), komercyjna 15.4% (3 miejsce),
wrzesień 2010, 4+ 18.3% (lider), komercyjna 15.1% (3 miejsce),
wrzesień 2011, 4+ 17.9% (lider), komercyjna 15.0% (3 miejsce),
Prognoza:
wrzesień 2012, 4+ 13.5% (3 miejsce), komercyjna - ok. 10% (3 miejsce).
0 0
odpowiedź
User
woronicz
Faktycznie, materialy polityczne w Wiadomosciach sa na zenujacym poziomie...ta kobitla z wygladem czarownicy, machajaca rekami.....zazenowany jestem, kiedy to ogladam....panie Krasko, niech pan cos z tym zrobi....naprawde zawstydzajace...
0 0
odpowiedź