SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 3/4 rynku streamingu OTT w USA należy do Netflixa, YouTube’a, Hulu i Amazona

W USA szybko rośnie popularność treści oglądanych poprzez usługi OTT (Over-The-Top). Rynek zdominowały serwisy Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

Z raportu firmy badawczej comScore wynika, że w gospodarstwach domowych w USA na oglądanie treści dostarczanych przez serwisy OTT przeznacza się średnio 83 godz. miesięcznie.

Ponad 3/4 tego czasu widzowie za oceanem spędzają na oglądaniu materiałów dostarczanych przez serwisy należące do firm Netflix, YouTube, Hulu i Amazon.

Pozostała część rynku należy do wirtualnych dystrybutorów, takich jak Sling, DirecTV Now, PlayStation Vue i Philo.

Dołącz do dyskusji: Ponad 3/4 rynku streamingu OTT w USA należy do Netflixa, YouTube’a, Hulu i Amazona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl