SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przybylska, Wyszkoni, Królikowski i Gruszka w kampanii "Kocham. Nie biję" (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii społecznej "Kocham. Nie biję". W akcji biorą udział znane osoby, m.in. Anna Przybylska, Anna Wyszkoni, Paweł Królikowski i Piotr Gruszka.

Rozpoczęta właśnie druga odsłona kampanii społecznej "Kocham. Nie biję" opiera się na spotach i layoutach pokazujących pozytywne metody wychowawcze stosowane przez dorosłych wobec dzieci. W poszczególnych wariantach kreacji występują znane osoby, m.in. aktorka Anna Przybylska, piosenkarka Anna Wyszkoni, aktor Paweł Królikowski i siatkarz Piotr Gruszka. Każdy ze spotów i layoutów promuje osobne hasło - oprócz "Kocham. Nie biję": "Kocham. Mam czas", "Kocham. Reaguję" i "Kocham. Nie krzyczę". Celem działań prowadzonych przez Krajowe Centrum Kompetencji jest uświadamianie rodzicom, że można i warto wychowywać dzieci bez przemocy i agresji.




Akcja jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TV4, Superstacja, MTV, VIVA), radiu, kinach (sieci Multikino i Silver Screen) oraz na outdoorze (3,6 tys. billboardów i 200 tys. plakatów).

Kreację kampanii przygotowały firmy Clos Brothers i Nextmedia oraz reżyserzy Jakub Łubniewski i Przemysław Reut.

Dołącz do dyskusji: Przybylska, Wyszkoni, Królikowski i Gruszka w kampanii "Kocham. Nie biję" (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Septimus
Świeży pomysł z zaproszeniem znanych postaci do promowania głównej idei, choć dla niektórych moze być ryzykowny. Plus również za pozytywne przesłanie kampanii. pomogło to jej odróżniać się od innych tego rodzaju. Krajowe Centrum Kompetencji utrzymuje koncepcję prowadzenia kampanii, przez co jest spójna z poprzednimi edycjami.
0 0
odpowiedź
User
Ryaen
Gratuluje KCK na czele z Konradem Wojterkowskim tej akcji. Wymagała zaangażowania wielu środków, sił i inwencji. Takie kampanie nie zdarzają się na co dzień. Szkoda tylko, że ograniczyły się do trech edycji.
0 0
odpowiedź