SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciele” po śmierci Matthew Perry’ego osiągnęli rekord oglądalności

Według najnowszego amerykańskiego rankingu Nielsena dotyczącego oglądalności na platformach streamingowych, po śmierci Matthew Perry’ego, oglądalność „Przyjaciół” w serwisie Max osiągnęła najwyższy poziom w historii.

„Przyjaciele” zajęli czwarte miejsce na ogólnej liście transmisji strumieniowej Nielsena w tygodniu rozpoczynającym się 30 października – ustępując miejsca jedynie filmowi „Spider-Man: Across the Spider-Verse”, „Chirurgom” i „W garniturach” – z 860 milionami minut oglądania, co stanowi największą łączną oglądalność serialu komediowego NBC, odkąd przeniósł się na platformę Max z Netfliksa. Poprzedni rekord oglądalności sitcom osiągnął według badań Nielsena w tygodniu rozpoczynającym się 5 grudnia 2022 r. i było to wówczas 737 milionów minut oglądania.

Nielsen zauważył również, że dwie trzecie widzów serialu „Przyjaciele” w tygodniu rozpoczynającym się 30 października br. to osoby w wieku poniżej 35 lat, „z których wielu urodziło się już po premierze sitcomu we wrześniu 1994 r.”. Oznacza to, że „Przyjaciół” zaczęli masowo oglądać widzowie niepamiętający premierowej emisji, a zatem nie oglądają go powtórkowo w ramach podróży sentymentalnej. Jest to zupełnie nowa widownia.

O fenomenie i kontrowersjach wokół „Przyjaciół” pisaliśmy tutaj i tutaj. Nasz przegląd najlepszych odcinków z udziałem Matthew Perry’ego znajdziecie tutaj.

W Polsce serial dostępny jest na platformie HBO Max.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciele” po śmierci Matthew Perry’ego osiągnęli rekord oglądalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl