SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjemność jest prezentem” w promocji Nespresso

Rozpoczęła się zimowa promocja ekspresów kawowych Nespresso. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Przyjemność jest prezentem”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy MRM Paris i MEC.

W ramach nowej promocji Nespresso każdy, kto kupi dowolny ekspres kawowy tej marki, otrzyma voucher do wymiany na kawę (do wyboru jest 21 wariantów kawy Grand Crus). Wartość vouchera zależy od zakupionego ekspresu i może sięgnąć nawet 400 zł.

Promocja potrwa do 26 stycznia przyszłego roku i obejmuje zakupy zarówno w warszawskim butiku i u partnerów handlowych Nespresso (m.in. w sklepach Duka, Media Markt, Saturn, RTV Euro AGD).

>>> George Clooney i Matt Damon w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Akcję wspierają degustacje w sklepach w całym kraju, pokazy w wybranych galeriach handlowych i banery w internecie. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja MRM Paris, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Przyjemność jest prezentem” w promocji Nespresso

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl