SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

Kanał Puls 2 w ciągu roku istnienia zanotował niemal pięciokrotny wzrost oglądalności względem pierwszych dni swojego nadawania. Wpływy reklamowe w tym okresie wyniosły 32 mln zł. Hitem stacji jest program “Spotkanie z balladą”.

Naziemny kanał Puls 2 nadaje od 19 lipca ub.r. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym roku emisji jego średnia oglądalność wyniosła 37 tys. widzów, co przełożyło się na 0,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Łącznie przez ten okres kanał dotarł do ponad 17 mln widzów.

 

Puls 2

Wszyscy 4+

16-49

Okres

AMR

SHR %

AMR

SHR %

19-07-2012 - 18-07-2013

37 295

0,61%

14 539

0,58%


Oglądalność stacji rosła przez cały okres nadawania. W pierwszym tygodniu emisji, czyli od 19 do 25 lipca 2012 roku, średnio nowy kanał śledziło 12 tys. widzów, co przekładało się na 0,24 proc. udziału w grupie 4+ i 0,31 proc. w 16-49 (więcej na ten temat). Natomiast przez 18 pierwszych dni lipca tego roku średnia widownia minutowa Pulsu 2 wynosiła już 62 tys. osób, a udział stacji uplasował się odpowiednio na poziomie 1,20 proc. i 1,21 proc.

Puls 2 dostępny jest jedynie w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej oraz w sieciach kablowych (nie oferują go na razie platformy satelitarne). W październiku 2012 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 1,6 proc., co dawało stacji 12. miejsce (poznaj szczegóły) Natomiast w czerwcu br. kanał zajmował w tym rankingu już 9. miejsce, a jego udział wynosił 3,59 proc. (więcej na ten temat).

Najwięcej widzów na antenie Pulsu 2 zgromadził dotychczas nadany 6 kwietnia br. odcinek widowiska estradowo-kabaretowego “Spotkanie z balladą”, który obejrzało 450 tys. osób. Drugie miejsce zajął francuski serial dokumentalny “Gwiazdy pod lupą” (360 tys. widzów).

Top 5 pozycji w Puls 2 w okresie od 19.07.2012 – 18.07.2013

Wszyscy 4+

Program

Data

Start

AMR

SHR %

SPOTKANIE Z BALLADA /PROG.ROZR./

06-04-2013

19:56

450 699

2,86%

GWIAZDY POD LUPA /SER.DOK.FRA./

11-05-2013

19:54

359 346

2,73%

13 POSTERUNEK 2 /SER.KOM.POL./

30-05-2013

22:18

317 400

3,11%

KRECIK/CZES.FILM ANIM./

24-02-2013

17:47

299 949

2,05%

NAJGROZNIEJSZE ZWIERZETA SWIATA /SER.PRZYR.USA/

24-02-2013

11:56

282 420

2,45%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Pulsu 2 w pierwszym roku istnienia wyniosły 31,5 mln zł (dane bez rabatów).

W związku z urodzinami stacja na trzy dni zmieniła logo i rozpoczęła emisję specjalnego urodzinowego spotu (obejrzyj go i przeczytaj więcej).

Dołącz do dyskusji: Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Ściobłowskiemu i spółce najlepszego.
0 0
odpowiedź
User
Magda
Jacek, brawo! Oby tak dalej!
0 0
odpowiedź
User
PIXWQ
Poziom tej stacji to Dno.Pojawi się TVP ABC to jestem ciekaw wyników,bo będzie konkurencja nastawiona na małego widza.
0 0
odpowiedź