SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

TVP2 uruchomiła nowy serwis internetowy porannego programu „Pytanie na śniadanie”. Ma on odświeżoną szatę graficzną, pojawiły się w nim też materiały specjalnie realizowane na potrzeby strony.

Główne działy serwisu to: moda, kuchnia, zdrowie, gwiazdy, porady i uroda. Znaleźć w nim można poszczególne fragmenty codziennych wydań „Pytania na śniadanie” i felietony stworzone do programu. Nowością są ekskluzywne materiały wideo realizowane wyłącznie do serwisu.

Witrynę wyróżnia m.in. uproszczona do minimum nawigacja. Layout opracowany został w oparciu o nową identyfikację graficzną programu „Pytanie na śniadanie”, która obowiązuje od początku października br.

Serwis przygotowany został w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej dostęp do niego za pomocą urządzeń mobilnych.

Za przygotowanie nowej odsłony strony odpowiadał Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września br. do 30 listopada br. „Pytanie na śniadanie“ oglądało średnio 383 tys. osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl