SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Redan stawia na markę sportową Drywash

Kolekcja nowej marki Redanu, odzieży sportowej Drywash, jest już dostępna we wszystkich salonach Top Secret&Friends, sklepie internetowym oraz sklepach partnerskich.

We własnych salonach multibrandowych Redan planuje realizować ponad 40% sprzedaży marki, natomiast blisko 60% kolekcji zamierza sprzedawać poprzez niesieciowe placówki multibrandowe.

Artykuły Drywash - bluzy, kurtki, topy, getry, tuniki, szorty, spodnie z obniżonym krokiem, wysokim ściągaczem w pasie i typu multipocket, bluzki i t-shirty luźno opadające na ramiona, dresy oraz bluzy znajdują się w segmencie popularnych marek odzieżowych. Premierowa propozycja marki  Drywash składa się z dwóch linii: Body Sense i Sport Me.

Zgodnie ze strategią rozwoju grupy ubrania Drywash stanowią uzupełnienie gamy produktów modowych marek odzieżowych znajdujących się w portfolio Redan. Nowa marka sportowa jest skierowana do tej samej grupy klientów, co Top Secret i Troll, umożliwiając im wybór odzieży na różne okazje w jednym miejscu.

Redan przedstawił w styczniu prognozę wyników. Spółka spodziewa się wzrostu zysku netto grupy o 132% r/r do 14,0 mln zł w 2011 r. przy zwiększeniu się przychodów ze sprzedaży o 28% do 415,8 mln zł.

Według wstępnych wyników  cały 2010 rok skonsolidowany zysk netto wyniósł 5,8 mln zł przy 324,2 mln zł przychodów.

Zysk netto grupy Redan po trzech kwartałach wyniósł 1,6 mln zł wobec 20,2 mln zł straty rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła o 7% w skali roku do 222,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Redan stawia na markę sportową Drywash

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl