SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy „Nic dodać” wprowadzają Tyskie Klasyczne

Na rynku pojawiła się nowa, klasyczna wersja piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nic dodać” przygotowana przez firmy Tequila Polska, Starcom i Q&A Consulting.

Tyskie Klasyczne zawiera tylko trzy składniki: słód jęczmienny, chmiel i wody, warzone zgodnie z tradycyjnym, XVI-wiecznym prawem czystości piwa. Piwo pojawiło się w sprzedaży 23 kwietnia w półlitrowych butelkach i puszkach zaprojektowanych przez agencję Siber Head. Docelowo dostępne będzie na terenie sześciu województw: łódzkiego, opolskiego, małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego i świętokrzyskiego.

 

W maju na obszarze dystrybucji Tyskiego Klasycznego rozpocznie się jego kampania reklamowa. Akcja pod hasłem „Nic dodać” obejmie reklamy w internecie, prasie  i na outdoorze, eventy oraz materiały POS w punktach sprzedaży i gastronomii, reklamy i ogłoszenia w magazynach sieci handlowych oraz akcje specjalne dla pracowników sklepów. Za kreację kampanii i działania BTL i digital odpowiada agencja Tequila\Polska, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting. Akcja potrwa kilka miesięcy.

Dołącz do dyskusji: Reklamy „Nic dodać” wprowadzają Tyskie Klasyczne

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pORKs
A ja się pytam gdzie drożdże w tym piwie? Każdy piwowar wie, że piwo składa się z CZTERECH składników nie trzech. Duża wtopa!
0 0
odpowiedź
User
T
Każdy piwowar też wie że drożdże są tylko elementem procesu warzenia a nie składnikiem piwa...
0 0
odpowiedź
User
ZZ
są zasadniczym składnikiem, (może nie wg Bawarskie Prawo Czystości), drożdże (gatunków są setki) mają istotny wpływ na smak.

0 0
odpowiedź