SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy luty Eurosportu

W lutym TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w lutym 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,03 punktu proc. do poziomu 3,20 proc.. Drugi kanał w rankingu – Eurosport – dzięki Igrzyskom Olimpijskim zyskał 0,67 punktu proc. (1,36 proc.), awansując na pozycję lidera kanałów sportowych (za nim Polsat Sport).

Liderem w segmencie kanałów dla dzieci był Disney Channel, który miał 0,97 proc. udziału w rynku (0,98 proc. przed rokiem) - za nim w zestawieniu znalazł Cartoon Network i Mini Mini.

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,54 proc. widowni (0,54 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,80 proc. do 0,62 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełniło Ale kino! z wynikiem 0,33 proc..

Na czele stacji dokumentalnych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,67 proc. wyprzedził stację Discovery Science, mającą 0,42 proc. udziału. Oba kanały zanotowały wzrosty – znacznie mniejszy dotyczył Discovery World, bo wyniósł 0,39 pkt. proc. (wzrost o 0,38 pkt. proc.)

Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,42 proc. i 0,35 proc. udziału w rynku).

  Wszyscy 4+ (bez gości)
Lp.   II 2010   II 2009
1 TVN 24 3,20 TVN 24 3,17
2 Eurosport 1,36 Disney Channel 0,98
3 Disney Channel 0,97 AXN 0,80
4 Cartoon Network 0,85 Mini Mini 0,80
5 Mini Mini 0,85 Disney XD 0,73
6 Disney XD 0,68 Eurosport 0,69
7 Discovery 0,67 Discovery 0,66
8 AXN 0,62 Cartoon Network 0,56
9 Kino Polska 0,62 VIVA Polska 0,54
10 VIVA Polska 0,54 TVN Style 0,46
11 Discovery Science 0,42 HBO 0,44
12 TVN Style 0,42 Polsat Sport 0,40
13 Polsat Sport 0,40 TVN Turbo 0,40
14 4fun TV 0,39 Discovery World 0,38
15 Discovery World 0,39 National Geographic Channel 0,38
16 Animal Planet 0,36 Animal Planet 0,34
17 Polsat News 0,36 TV Silesia 0,32
18 TVN Turbo 0,35 Polsat News 0,32
19 Comedy Central 0,34 Comedy Central 0,31
20 Ale Kino 0,33 4fun TV 0,30
21 Hallmark 0,32 MTV Polska 0,30
22 iTV 0,32 Discovery Travel & Living 0,29
23 MTV Polska 0,32 Kino Polska 0,29
24 National Geographic Channel 0,32 Hallmark 0,28
25 TVP Kultura 0,31 Ale Kino 0,27
26 Polsat Cafe 0,30 Superstacja 0,27
27 HBO 0,29 Discovery Science 0,25
28 Planete 0,27 TVP Kultura 0,24
29 Zone Reality 0,26 BBC CBeebies 0,22
30 TV Silesia 0,26 Canal+ 0,22


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, na pozycji lidera wzmocniła się telewizja TVN24.

  Wszyscy 16-49 (bez gości)
Lp.   II 2010   II 2009
1 TVN 24 1,89 TVN 24 1,61
2 Eurosport 1,42 AXN 1,19
3 Discovery 0,94 Discovery 0,91
4 VIVA Polska 0,92 Disney Channel 0,91
5 Mini Mini 0,88 HBO 0,89
6 Disney Channel 0,87 VIVA Polska 0,87
7 AXN 0,84 Mini Mini 0,72
8 Kino Polska 0,84 Eurosport 0,70
9 Cartoon Network 0,8 Disney XD 0,58
10 4fun TV 0,77 TVN Turbo 0,57
11 Comedy Central 0,62 4fun TV 0,51
12 TVN Style 0,59 TVN Style 0,50
13 Disney XD 0,54 Cartoon Network 0,48
14 iTV 0,48 Discovery World 0,48
15 HBO 0,47 Comedy Central 0,45
16 TVN Turbo 0,47 National Geographic Channel 0,44
17 Discovery World 0,46 Canal+ 0,38
18 MTV Polska 0,44 MTV Polska 0,38
19 Discovery Science 0,43 Kino Polska 0,37
20 Polsat Cafe 0,39 Polsat Cafe 0,36
21 Ale Kino 0,36 Discovery Travel & Living 0,34
22 Canal+ 0,36 Discovery Science 0,33
23 Animal Planet 0,35 Polsat Sport 0,33
24 Planete 0,35 Hallmark 0,32
25 Polsat Sport 0,35 Animal Planet 0,29
26 TVP Sport 0,33 Canal+ Film 0,29
27 TVP Kultura 0,32 VH1 Polska 0,27
28 National Geographic Channel 0,32 Zone Reality 0,27
29 Canal+ Film 0,31 TVP Kultura 0,26
30 Polsat News 0,27 Ale Kino 0,26


W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem sportowym Eurosport.

  Wszyscy 16-49 miasta (bez gości)
Lp.   II 2010   II 2009
1 TVN 24 2,69 TVN 24 2,29
2 Eurosport 2,05 AXN 1,40
3 Mini Mini 1,37 HBO 1,33
4 AXN 1,17 Discovery 1,09
5 Kino Polska 1,13 Mini Mini 1,05
6 Discovery 1,12 VIVA Polska 1,05
7 VIVA Polska 1 Eurosport 0,95
8 4fun TV 0,94 Disney Channel 0,87
9 Comedy Central 0,93 Discovery World 0,67
10 Cartoon Network 0,92 National Geographic Channel 0,67
11 Disney Channel 0,75 TVN Turbo 0,64
12 TVN Style 0,67 TVN Style 0,63
13 Discovery World 0,62 4fun TV 0,62
14 iTV 0,6 Cartoon Network 0,60
15 MTV Polska 0,58 Disney XD 0,60
16 TVN Turbo 0,58 Discovery Travel & Living 0,54
17 Planete 0,56 MTV Polska 0,52
18 Ale Kino 0,55 Kino Polska 0,50
19 National Geographic Channel 0,5 Comedy Central 0,46
20 Disney XD 0,48 Polsat Sport 0,45
21 HBO 0,46 Hallmark 0,44
22 Discovery Science 0,45 Polsat Cafe 0,44
23 TVP Kultura 0,44 Canal+ 0,42
24 Animal Planet 0,42 VH1 Polska 0,42
25 Polsat Sport 0,41 Discovery Science 0,38
26 Canal+ 0,4 TVP Kultura 0,36
27 Jetix Play 0,4 Ale Kino 0,33
28 Canal+ Film 0,39 Zone Reality 0,33
29 Discovery Travel & Living 0,33 Animal Planet 0,30
30 Hallmark 0,33 Canal+ Film 0,29


 

Dołącz do dyskusji: Rekordowy luty Eurosportu

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xyz
no tak tvp kultura pnie się do góry, a zarząd obcina całą produkcję. Gdzie sens ? gdzie logika ? gdzie gospodarność. TVP Sport nawet nie łapie się w rankingu.
0 0
odpowiedź
User
stała widzka tvn 24
TVN 24 - CUDOWNA. PROFESJONALNA, ZE WSPANIAŁYMI DZIENNIKARZAMI, Z TELEKAMERĄ, ZE WSPANIAŁYM NAJNOWOCZEŚNIEJSZYM W EUROPIE STUDIEM, TYLKO TĘ STACJĘ OGLĄDAM OD RANA DO 24.00 GODZ. POLECAM- NAJ NAJ NAJ. NAJLEPSZA STACJA !!!!!
0 0
odpowiedź
User
lostinmedia
zapomniałas dodac "stala widzko tvn24", ze jest jedna z najmniej obiektywnych stacji i sa wszedzie gdzie cos waznego sie dzieje a pomijaja mocno sprawy lokalne.
0 0
odpowiedź