SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Relaunch Magazynu Enter

Nowy Enter (Vogel Burda Communications) to już nie tylko tematyka komputerowa.

Enter to nie tylko nowa szata graficzna. Dużym zmianom poddana została przede wszystkim zawartość samego pisma, dostosowana do nowej grupy docelowej.

„Do tej pory Enter kojarzony był głównie z tematyką komputerową. Nowa odsłona przynosi czytelnikom szereg informacji z zakresu technologii, gadżetów, gier komputerowych, internetu, a także aktualny przegląd rynku. Między innymi na te zmiany pragniemy zwrócić uwagę potencjalnemu czytelnikowi” – mówi Leszek Kobyliński, dyrektor wydawniczy magazynu Enter.

Key Visual kampanii, przygotowany przez agencję GonnaBe, oparty został na haśle „Bigger, Better, Enter”, któremu towarzyszy jaskrawe czerwone tło i okładka nowego magazynu.

Działania promocyjne obejmą swoim zasięgiem telewizję, radio, internet, prasę branżową oraz outdoor. W media planie znalazły się między innymi takie pozycje jak TVN, TVP 3, MTV, Canal+ Sport, Viva, Planete, Hallmark, Media Marketing Polska, Gadu Gadu, Wirtualna Polska oraz Onet.

Obsługą klienta z ramienia agencji zajmuje się Account Manager Agata Kaczor. Dla magazynu pracuje także zespół GonnaBe pod kierunkiem Creative Directora Rafała Korulczyka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media. Całość działań ze strony magazynu Enter koordynuje dyrektor wydawniczy Leszek Kobyliński.

listopad

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
PC Format 161547 14585
Komputer Świat (dwutygodnik) 100188 96453
CD Action 87830 88266
PC World Komputer 56669 46834
Chip 55820 57571
Click 50109 61983
Komputer Świat Gry 37391 41305
Play 23085 30905
Chip Komputer Test 20936 23004
Enter CD 17875 24924

Dołącz do dyskusji: Relaunch Magazynu Enter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl