SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania wizerunkowa marki Bosman

Pod hasłem "Powiew wolności" trwa najnowsza kampania wizerunkowa należącej do Carlsberg Polska marki Bosman. Akcja promuje wprowadzenie nowych wizualizacji butelek i puszek tego piwa.

Zarówno kreacja kampanii, jak i wizualizacja nowych opakowań, mają podkreślać morski charakter marki. Dlatego na etykietach i plakatach reklamowych pojawia się wizerunek statku, w przechyle i pod pełnymi żaglami, co kojarzy się z morską przygodą i wielką podróżą. - Zależało nam na tym, aby Bosman jeszcze bardziej niż dotychczas kojarzony był z cechami prawdziwych ludzi morza: niezależnych, zdecydowanych, poszukujących przygód, otwartych na świat i przede wszystkim kochających wolność - mówi Agata Pietrzyk, junior brand manager w Carlsberg Polska.

bosman

Promująca wprowadzenie nowych wizualizacji opakowań kampania pod hasłem "Powiew wolności" realizowana jest w regionie zachodniopomorskim, obszarze dominacji marki, i obejmuje głównie media zewnętrzne i działania w internecie. Zmieniony wizerunek Bosmana znajdzie także odzwierciedlenie na nowej odsłonie strony internetowej marki www.bosman.pl, przygotowanej przez agencję interaktywną byss.pl.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group. Natomiast kreację promocji przygotowała agencja Red 8 Communications, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania wizerunkowa marki Bosman

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl