SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung nawiązuje współpracę z Netfliksem, aby odtworzyć uniwersum „Squid Game”

Firma Samsung ogłosiła, że została oficjalnym partnerem imersyjnego wydarzenia Netfliksa pt. „Squid Game: The Trials”. Wykorzystując technologię Samsung, planowane wydarzenie oferować będzie jedną z najbardziej angażujących i interaktywnych form rozrywki.

„Squid Game: Wyzwanie”, Netflix „Squid Game: Wyzwanie”, Netflix

Fani serialu Netfliksa „Squid Game” oraz programu „Squid Game: The Challenge” mogą zarejestrować się na wydarzenie, podczas którego zostaną oprowadzeni po kultowych planach filmowych i będą mogli wziąć udział w rozgrywkach zaczerpniętych i zainspirowanych tymi produkcjami. Nowy format „Squid Game: The Trials” jest obecnie otwarty dla odwiedzających w Los Angeles, a w 2024 roku ma się pojawić także w różnych miastach na całym świecie.

– Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością współpracy z Netfliksem, dzięki której możemy oferować najlepsze doznania rozrywkowe w branży – powiedział Cheolgi Kim, EVP & Head of Sales and Marketing of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki zachwycającej jakości obrazu na telewizorach Excellence Line Neo QLED 8K fani i uczestnicy będą mogli zanurzyć się w otoczeniu i stworzyć niezapomniane wspomnienia.

Format „Squid Game: The Trials” wykorzystuje najnowsze telewizory i urządzenia mobilne Galaxy do różnych gier indywidualnych, aby zapewnić imersyjne wrażenia. Uczestnicy będą poruszać się po strefach doznań, w których znajdować się będą flagowe telewizory Samsung, takie jak: Excellence Line Neo QLED 8K, Neo QLED 4K i The Frame. Urządzenia rozmieszczono w ten sposób, aby zwiększyć emocje oraz poziom ekscytacji rozgrywkami.

Na wejściu najbardziej ekskluzywny telewizor Excellence Line Neo QLED 8K wita gości, wyświetlając zwiastun „Squid Game: The Challenge”. Model ten został stworzony z myślą o najbardziej wymagających widzach i łączy wysoką jakość obrazu oraz spektakularny dźwięk z minimalistycznym designem.

Odwiedzający mogą także korzystać z najnowszych mobilnych innowacji Samsung, wykorzystując smartfony Galaxy Z Flip5 i Galaxy S23 Ultra. Samsung zapewnia możliwości poznania najbardziej aktualnych technologii poprzez łączenie ich najważniejszych funkcji z najbardziej pamiętnymi scenami ze „Squid Game”. Podczas rozgrywki w najbardziej kultową grę z serialu „Squid Game”, czyli „Czerwone, zielone”, smartfon Galaxy S23 Ultra zapisze najważniejsze momenty wydarzenia w trybie Hyperlapse i na zdjęciach o wysokiej jakości.

Po zakończeniu gry uczestnicy mogą udać się do pokoju VIP, w którym będą śledzić trwające wyzwania na 85-calowym telewizorze The Frame. Dzięki technologii matowej powłoki ekranu będą mogli w pełni zanurzyć się w oglądanych treściach. Te niezwykłe wrażania wizualne pomogą odwzorowywać atmosferę panującą w kwaterze Lidera serialu „Squid Game”.

Fani uniwersum „Squid Game” mogą znaleźć więcej informacji i kupić bilety na wydarzenie „Squid Game: The Trials” w Los Angeles na stronie Netfliksa lub poprzez Ticketmaster.com. Szczegóły wydarzenia w pozostałych miejscach na świecie pojawią się w najbliższym czasie.

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie br. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Samsung nawiązuje współpracę z Netfliksem, aby odtworzyć uniwersum „Squid Game”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl